סיכום השבוע ב"חתונמי": ריאליטי הזוגות הפופולרי של קשת 12, חתונה ממבט ראשון, הגיע אתמול לסיומו של עוד שבוע, ה-16 במספר - הפרק של מפגש הזוגות. דני, יעל ואנחנו צפינו במופע אימים מכל הכיוונים, שכמובן בלתי אפשרי להסיר ממנו את העיניים. קארין השיכורה שלא מפסיקה ללרלר ("אין רגש, אין רגש"), עומרי שרק מחפש איך להימלט, שני שכנראה לא תתקבל להבימה, כשהיא שהיא מנסה לשחק אותה ("לא היו לנו שום דרמות"), בו בזמן שיעל כמעט התעלפה ומנו נחנק. ואפילו ניצת רומן פוטנציאלי חדש מאחורי הגב של כולנו.

האמירה המיותרת

החלטנו שהערב הזה כולו, היה אוסף של אמירות מיותרות. או כפי שיעל אמרה - כל הזוגות הגיעו עם תסריט והסכמים בלתי כתובים ביניהם, לצד בליל של שקרים על גבי שקרים. אפילו אנחנו היינו בהלם.

דני פרידלנדר ויעל דורון מחתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
דני פרידלנדר ויעל דורון מחתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

הטעויות הבולטות

מעיין ועומרי משחקים להם באש בחדר לפני המפגש. היא מדמה גבר ששואל אותו איך הקשר שלו, והוא איכשהו יוצא מזה. אבל אז עומרי מחליף תפקידים, ועכשיו הוא בחורה ששואלת את מעיין. בשלב הזה, במקום להקליל ולצאת מהבור שחפרה במו ידיה, היא החליטה להעמיק אותו לכדי קבר. תראי, היא אומרת, התחיל טוב בסיישל אבל מאז שחזרנו הכרתי עומרי אחר לגמרי. ה"בחורה" שמולה שואלת - בקטע רע? מישהו שלא היית רוצה להיות איתו בזוגיות? ומעיין במין מזוכיזם או שמא סאדיזם לא ברור, עונה שהיא חושבת שלא. בהצלחה במפגש עם עינת ולירון בעוד רגע.

עומרי ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
עומרי ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

המהלך המביך

ברגע שקארין ואיתמר נכנסים, הוא ומעיין מצליבים מבטים ומאותו הנקודה לא חדלו. אפילו לרגע חשבנו ששמענו כינורות ברקע. איזה פספוס, לו רק הזוגות היו הפוכים. מקוות שקארין ועומרי לא שמו לב לקראש שהתחולל מאחורי גבם.  

החלק האמנותי של הערב, ללא ספק, שייך לשני. אז מה מסתבר, איך היה לדני ושני בהתחלה? סבבה. איך הולך לכם? סבבה, לא רבנו אפילו פעם אחת! יעל ודני מגז'דרים בחדר הפיקוח ושמנו נחנק, כבר אמרנו? שני יקירתינו, צר לנו אבל זה בלתי אמין בעליל. את ממש לא חייבת להראות שאת מושלמת בכל פעם שאת מזהה קושי אצל מישהו אחר. כי את יודעת, מתישהו הם יצפו בתוכנית. כרגע זה רק מרגיז.  

המהלך המנצח

עינת ולירון דואגים לשמור על הביחד שלהם ונראה שלהם יש הכי הרבה אינטימיות. הם מדברים עם אחרים, אבל ממהרים לחזור אחד לשנייה ולעדכן. דווקא הם שהכי צעירים והקשר שלהם נראה כהכי שטחי כביכול, יצאו פה הכי בוגרים.

לירון ועינת, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
לירון ועינת, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

רמת סיכויי הזוגות

עינת ולירון - וואלה, נראה טוב. על אף סיפור האגדה שהם יצאו ממנה, נראה שממש טוב להם ביחד והם אפילו נראים מאוהבים, מה שלא קיים אצל אף אחד מהזוגות האחרים.

מעיין ועומרי - השבר הסורי אפריקאי פראייר לעומת מה שנפער ביניהם. הם כורים לעצמם עוד ועוד בורות, שנראה שהם לא יצליחו לצאת מהם בחיים. לצערנו, אנחנו רואות את הסוף. מקוות שייקחו משהו מהתהליך הזה להמשך הדרך.

הדס ושי - טוב, אין טעם להכביר במילים. רק כואב לנו עליו, שחווה כזו דחיה מתמשכת כל הזמן. בדרך למלון, הם דיברו על החדר ומה יקרה אם תהיה מיטה זוגית. הדס אמרה שאם כך, תשתה ואז תרדם. ובכל אותו הזמן הוא ממשיך לשבת שם עם החיוך בזמן שלבו שבור לרסיסים. וואו.

מנו וניצן - על פניו, נראה שיש להם אינטימיות עם הצחוקים ביניהם ושהם חברים טובים שבנו לעצמם שגרה. ולפתע ניצן אומרת שחסר שם רגש. מוזר, כי מהצד זה נראה שיש להם הכל.

שני ודני - היא מנסה לשדר הצלחה לעולם ולשאר הזוגות, וגוררת את דני אחריה שבעיקר שותק כדי לא לשקר. אבל לא מרגיש שהם יישארו יחד, כי זאת באמת נראית כמו הצגה גרועה.

קארין ואיתמר - אין סיכוי. אם הם נשארים ביחד, זה ייגמר רע מאוד. קארין בהשפעת האלכוהול דיברה כמו שהיא לא התבטאה במשך כל העונה ופתחה עליו. וגם כשהוא ישב לידה, היא עדיין לא חסכה במילים. אנחנו לא רוצות לחשוב מה יקרה כשהם יעלו לחדר אחרי הארוחה.

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"