אחרי סופ"ש זוגות עם רגעי מבוכה בלתי נשכחים, היה נדמה שסאגת ההשוואות המייגעת חלפה מעל ראשנו. אלא שהפעם, הזוגות היקרים סידרו לנו round 2 בדמות דאבל דייטים מביכים לא פחות. 

הדס ושי

הרבה תהפוכות עברו על הזוג (או השותפים לדירה בשלב הזה) במהלך הפרק האחרון. החל מההתרגשות ממגע על הכתף ועד ניחום במגע על הברך, אבל ביניהם בלט דבר אחד – הקסם של שי. אם ננקה מפה את הציניות (אתגר לא פשוט) הדרך בה שי מכבד את הדס, מחמיא לה ליד אחרים ומכיל את כל מה שהיא זורקת לעברו – ראויה להערכה.

נכון, מדובר פה על סיפור קלאסי של בחור טוב שנכנס היישר אל הפרינד-זון, לא משנה כמה יעל תספר להם אחרת בפגישה הזוגית, אבל מתי בפעם האחרונה התרגשתם ככה שמישהו הניח עליכם יד?

הדס ושי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
הדס ושי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

איתמר וקארין

בשלב הזה, נראה שהזוגיות בין השניים מתקיימת בעיקר לשם המצלמות. ברור לעיניי כל (גם כאן לא משנה מה יעל תספר לכם) שאיתמר פשוט לא מעוניין בקארין, וזה כבר לא משנה איזה סיר היא תעמיד במטבח. לכן, לא הופתענו לשמוע שאת הזמן שיש להם הרחק מאור הזרקורים, איתמר מעדיף לבלות בלעדיה. 

קארין, שמתעקשת לחשוף את התסכול שלה בפניו במקום להשלים עם העובדות כמו שהן ולפצל כוחות, חוטפת ממנו את האשמה פעם נוספת, בטענה שהוא "צריך אוויר" שלא מכוונת לו מצלמה לפנים. 

איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

הדאבל דייט בין שני הזוגות שמציגים אנטיתזה האחד של השני, היה הזדמנות מצוינת לנקמתה של הדס. לאחר הקרינג' של קארין כלפיה בעניין המגע בסופ"ש, הפעם הדס מעלה את נושא המגורים וגורמת לתזוזת אי נוחות בצד השני של השולחן, שפתאום אפילו לא יודעים איך להגדיר את הקשר ביניהם – אולי הטייטל של הסדרה יכול לעזור כאן. אח, אין כמו שאלות לא נעימות בשביל לנפץ אשליית זוגיות.

ומכאן לדאבל דייט נוסף: עינת ולירון VS דני ושני. עינת ולירון ממשיכים לשדר זוגיות מוצלחת כלפי חוץ וריקנית כלפי פנים, בעוד החיבור בין דני ושני מורכב מעט יותר ממשיכה ראשונית. לא פלא ששני נעלבת כשדני מהלל את הכימיה המידית בין הזוג השני, ובחוסר מודעות מוחלט לוחץ על נקודה רגישה, שוב. 

שני גם לא חפה מטעויות כאן, למרות שמול המצלמה יש לה הרבה מה לומר, מול השאלות של דני היא מסתפקת ב"בוא נסיים את זה כאן". אולם, בפרקים האחרונים הזוגות חשפו אותנו לנקודה מעניינת, הזמן המת בלי המצלמות. זה התחיל באמירה של מעיין כי עומרי מתעלם ממנה כשהמצלמות נכבות והמשיך לסאגת הזמן הפנוי של איתמר וקארין. כך שאי אפשר שלא לתהות אם רב הנסתר על הגלוי, וגם כאן כל הג'וס נשאר לרגעים אוף דה רקורד.