מעיין רובין, כוכבת ריאליטי הזוגות של קשת 12, "חתונמי", חטפה במהלך שידורי העונה ביקורות נוקבות ברשתות החברתיות על האופן בו בחרה להצטלם לצד השידוך שלה עומרי קראוס. במרבית התמונות רובין מופיעה כשהיא נטולת איפור, גולגול או קוקו לראשה לובשת פיג'מת וונזי "ילדותית ולא מינית", לדברי המגיבים. "איך הוא יימשך אליה ככה?", "את מנסה לדחות אותו בכוח", הוסיפו. "ביום שהיא תחליף למשהו יותר סקסי אולי הוא יימשך אליה". אלא שרובין, שלמה עם כל צעד שלה, שיגרה מסר נוקב לצופים ואמרה שהיא ש"לא באה לתהליך הזה כדי להיות יפה על המסך, וחבל שב-2021 את צריכה להיות עטופה בבגדים סקסיים כדי להיחשב אישה".

למרות ששידרה בטחון גדול בבחירותיה, נראה כי הביקורות חילחלו היטב לכוכבת העונה, שהופיעה אתמול על ספת הפסיכולוג דני כשהיא מושקעת מכף רגל עד ראשה, מאופרת בעדינות עם תסרוקת מחמיאה וחליפה שמדגישה את חיטובי גופה. עכשיו ירוצו המטקבקטים למלא את הפיד בתגובות - "אילו רק היית נראית ככה במהלך צילומי העונה, יש סיכוי גדול יותר שעומרי היה מוצא את הניצוץ שחיפש, ואמש לא הייתה נערכת שיחת סיכום אלא שיחת המשך של יחסינו לאן".

עומרי ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
עומרי ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

אני בטוחה שכל המטקבקים שכותבים את המסרים החשובים בטוחים בצדקתם, ויכול להיות שבאמת המשיכה הראשונית הייתה פתיח טוב יותר לקשר והיינו זוכים לכמה טייקים פוטוגניים של זוג נאהבים. עם זאת, כולנו יודעים שזה לא אוחז מים, ולא מספיק כדי לקיים קשר זוגי יציב. משהו באנרגיה של השניים לא עבד, והעובדה שכל אחד מהם נמצא בנקודה אחרת בחייו בתקופת הצילומים הייתה בעוכריהם.

פה אני מאשימה את השדכנים המנוסים, הפסיכולוגים הקליניים דני ויעל, שפספסו את הפרט החשוב בליהוק של עומרי. הוא לא היה בכלל בשל לקשר רציני. לדעתי הוא גם לא בשל היום, למרות שבשיחה שניהל אמש עם יעל התרברב עד כמה הוא עבר שינוי בעקבות התהליך בתוכנית. יעל חיזקה את דבריו והתפעלה מהשינוי הגדול שעבר, ואף המשיכה להתכחש לטעותם הגדולה בליהוקו, ואמרה: "אני חושבת שהיום אתה מתאים למעיין יותר".

מדוע בחרו מעיין ועומרי לשבת בנפרד, ולא לערוך את פגישת הסיכום ביחד על ספה אחת? כשניסיתי להבין איזה חתול שחור עבר בין השניים שהם לא מסוגלים אפילו לחלוק מושב לזמן קצוב ורק לטובת הצילומים, קיבלנו מענה פושר בסגנון "כל אחד נמצא כיום במקום אחר, ולכן הם מעדיפים לעשות זאת בנפרד". אז מה? מה הקשר? דווקא בגלל זה, לא אמורה להיות להם בעיה להיפגש לקלוז'ר - לעצמם, וגם לנו הצופים. אני בטוחה שיהיו עוד זוגות העונה שיבחרו להיפרד, ועדיין ינהלו את מפגש הסיכום ביחד. קחו לדוגמה את בן נדל ומנור ברטוב, שנפרדו בתחילת העונה עם המון מטענים וכאב גדול, ועשו זאת יחד על ספה אחת. נכון שזה היה סוג של מפגע טלוויזיוני קשה לצפייה, אבל בשביל זה אנחנו הצופים חלק מהתהליך הזה.

מעיין ועומרי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
מעיין ועומרי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

תהיתי מי מהשניים, עומרי או מעיין, היה זה שסירב לנהל מפגש משותף, וקבע כי כך ייראה מפגש הסיכום. לי הרגיש שמעיין היא הפגועה, והיא זו שבחרה להצטלם בנפרד, אך לאחר בירור של הסוגייה עם מקורות יודעי דבר, גיליתי שזו הייתה החלטה משותפת.

אתמול לרגע חיוך ענק התפרש על פנינו כשרובין הכריזה שהיא מאוהבת ומאושרת לאחר שמצאה את שחשקה נפשה, את מה שחיפשה כל חייה, את האחד. שנייה אחר כך נפל לי האסימון, וזה הרגיש לא אמין. אם היא כל כך מאושרת עם האהבה החדשה בחייה, מה הבעיה שלה לשבת לצד עומרי? הרי אין רגשות קשים בין השניים, וכל אחד מהם נמצא "במקום אחר בחייו", כפי שנטען.

ייתכן שאני טועה, ומקווה בשביל מעיין שזאת רק אבחנה לקויה שלי, אבל נשים שממהרות לזוגיות חדשה אחרי ריאליטי שידוכים כמו "חתונמי", נראה כאילו עשו זאת רק כדי להוכיח לצופים בבית שהן נאהבות אחרי שנדחו מול כל המדינה. "כן, אני אהובה על ידי מישהו אחר, ואני במקום מצוין, מאושרת ושמחה וטוב לי". מקווה בשבילה שזו לא התסמונת הידועה של הבחורה הפגועה, אלא אהבת אמת טהורה.