הסדרת הישראלית "טהרן" זכתה הלילה בהישג משמעותי, כאשר נבחרה לסדרת הדרמה הטובה ביותר ב-2021 בטקס פרסי האמי. דנה עדן, אחת מיוצרות הסדרה, סיפרה הבוקר (שלישי) בשיחה עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103fm על הרגע המרגש בניו יורק.

"זה היה באוויר, הייתה לנו תחושה אבל לא הרשינו לעצמנו לפתח יותר מדי ציפיות", הודתה עדן בפתח דבריה. "אני חושבת שטהרן זו סדרה שהרבה מאוד קהלים בכל העולם נחשפו אליה. התגובות שאנחנו קיבלנו על הסדרה בהוליווד, באירופה ובכל מקום היו תגובות מעולות מהרגע שהיא שודרה וגם תוך כדי הקמפיין לאמי. הרגשנו מאוד טוב עם הסדרה ועם הסיכויים שלה, אבל תמיד אי אפשר לדעת".

על רגע ההכרזה, סיפרה: "זה היה בניו יורק ובאמת זה היה רגע מדהים. כולנו קפצנו והתחבקנו, ובאמת הגענו למקום בלתי נתפס שכולנו קיווינו וייחלנו להיות בו, וזה התממש. זה תערובת של שמחה והלם אפשר לומר".

עכשיו מצטלמת העונה השנייה נכון.
"כן אנחנו בימים אלה מצלמים את העונה השנייה. היא כמובן הולכת להיות משודרת באפל טי וי וב'כאן 11', אנחנו מאוד גאים. דני סירקין הבמאי המדהים שלנו מנצח על קאסט מדהים, כשבעונה השנייה מצטרפת אליו גלן קלוז, שעברנו איתנו כמה שבועות מדהימים ודני עושה איתה עבודה מדהימה. היא אישה מקסימה ומדהימה ומיוחדת היה כיף לעבוד איתה. בעונה החדשה, וואו, קשה לי להגיד דברים. קיבלנו ברכה מכל הצוות הישראלי והצוות האיראני שנמצא על הסט. יש לנו הרבה שחקנים איראנים וגם פליטים שהגיעו לאתונה ועובדים על הסט".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm