לא נפלנו מהכיסא: פרק ההחלטות הראשון סיפק לנו בדיוק את מה שציפינו לקבל – שתי החלטות ידועות מראש ואחת דרמטית שנחתכה באמצע.

ה"לא"

רגע לפני שהתיישבו על הספה בחדר הפסיכולוגים והביאו לקיצה של מערכת היחסים ביניהם, סיכמה שני את הקשר שלה עם דני במודעות מעוררת השראה: "אני באתי להשקיע ולעבוד, והוא בא להתאהב". וכמו ששני הבינה יחד עם כולנו, מהרגע שזה לא קרה בסיישל הנישואין האלו נועדו לאבדון. אבל בכל זאת, הייתה לנו קצת תקווה שהוא יראה מה יש לו בידיים, ולפחות יעריך יותר. 

זו הסיבה האמיתית שמעיין ועומרי לא נפגשו לשיחת סיכום העונה

מועד ההחלטה בין השניים היה לא נעים לצפייה. שני קיוותה לשמוע דברים קצת שונים מבן זוגה למסע, שבחר (שוב) לפתוח במילים "היה ציפייה שנתאהב", ולסכם ב"זה לא קרה". בשלב הזה המבט של שני אומר הכל – גם אם היה קמצוץ של מחשבה להישאר, הפור כבר נפל (תכלס, הכי חבל לנו על הזוגיות של שני וסאני).

שני הראשונה לחרוץ את גורלה של מערכת היחסים הזאת, כשדני מיד אחריה. בעוד היא בוחרת במילים עדינות, נראה שהאגו שלו קצת נפגע מלשמוע את ה"לא" ראשון ובחירת המילים שלו בהתאם לכך. 

ומה נשאר? רצון גדול לזוגיות טובה לשניהם (גברי ישראל - שני רווקה, לפחות עד שיוכח אחרת), ואת סאני.

דני ושני, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
דני ושני, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

ה"כן"

בהקבלה למציאות, הזוגיות של עינת ולירון היא בדיוק התחלתו של קשר בחיים האמיתיים. האווירה נוצצת ומרגשת, המשיכה מרקיעה שחקים, אבל כן גם הכל שטחי. היחסים ביניהם קרו בין רגע, והחזיקו באופן כמעט מושלם למשך חודש וחצי, אפילו גרמו לנו לשחרר אנחת "הוו" ברגע חלוקת המתנות או ברגע הקיטש אצל דני ויעל. 

בדיוק בגלל זה, לעבור את התוכנית היה בכיס הקטן שלהם, את מה שיקרה אחר כך רק הזמן יגיד (או הרשתות החברתיות). 

ומה נשאר? רגעי קיטש שלרגע גרמו לנו לחשוב שאנחנו צופים בקומדיה רומנטית שבסופה הזוג המאושר יוצא מחובק היישר מספת הפסיכולוג. 

עינת ולירון, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
עינת ולירון, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

ה"אולי"

כצפוי, הדרמה סביב איתמר וקארין תימשך כל עוד אפשר למשוך אותה, ובינתיים קיבלנו מהם מנה נוספת של רומנטיקה מזויפת. כל מה שקארין רוצה זה שאיתמר "יעוף עליה", והיא מוכנה לעשות בשביל זה כל כך הרבה – החל מלכתוב ברכה קלילה ועד ניסיון לקבל תשומת לב סביב שאלת המפתח לדירה. 

שנייה לפני רגע ההחלטה המיוחל, איתמר חושף בפני יעל את התוכנית שלו: למרות שאין בקשר עם קארין רגש או משהו מעבר, הוא מתכוון להישאר בשביל הרומנטיקה (המזויפת כבר אמרנו?). ברור לכולנו מזה אומר, ויעל לא מתביישת להגיד את זה גם – אין טעם להגיד שנשארים יחד בזמן ההחלטה בשביל להיפרד אחרי שבוע. זאת, אם תשאלו אותנו, הייתה בדיוק התוכנית שלו. 

מה יישאר? קשה להגיד, ההישגיות של שניהם יכולה ליצור רגע החלטה רומנטי (יש טעם שנגיד שוב מזויף?) רק לשם הניצחון, הרי אנחנו כבר הבנו שכשהמצלמות לא שם דברים עובדים קצת אחרת.

איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)