גיל תמרי עוזב את וושינגטון, מוצ"ש, 20.11, רשת 13

20 דקות כתבה על גיל תמרי. אומר פעם נוספת: 20 דקות כתבה על גיל תמרי, שמסיים את הקדנציה בוושינגטון וחוזר לארץ. 20 דקות. הבנאדם לא גנב, לא רצח ח"ו, לא מעל, לא ניהל לחלופין מבצע התרמות ענק לטובת יתומי הקורונה בערי הפריפריה. כל ישראלי אחר שהיה מבצע את אחד המעשים שצוינו לעיל היה זוכה, אם בכלל, לאזכור בן דקה וחצי. גיל תמרי קיבל 20 דקות.

אומנם החומרים שהוצגו בכתבה היו חשובים: הנה גיל תמרי נכנס בדלת האחורית לאולפן שיצר בביתו. הנה הבגדים שהוא אורז (המכנסיים הבהירים והסוודר הכחול). ושופו באיזו מיומנות הוא רץ עם נייר הדבק על הארגזים. והדיוקן המרתק על השכן רוג'ר שיורה זיקוקים (באגס באני לא עבר שם במקרה בסביבה? גיל תמרי לא השאיר לו איזה גזר? הלו, רשת 13, צריך להעמיק בתחקיר!).

איזו בושה לערוץ טלוויזיה. איזו כלימה. זה לא ניסיון חיפוף שמנסים להגניב בדלת האחורית. זו שימת קצוץ על הצופים. קחו, צופים יקרים, את הכלום הזה ישר בפרצוף. 20 דקות תמימות של כלום. בטח שנוח לרשת 13 לבזבז ככה את הזמן - הפקת חדשות מסוג כזה היא זולה מאוד, וגם מצמצמת את הצורך למלא זמן בהפקות מקור יקרות. אז בבקשה לכם, צופים יקרים, 20 קילוגרם גיל תמרי, רק היום. מי אמר אני ולא קיבל?

לראות או לוותר: גם מי שיכול להתגלגל אחורה בממירים החדשים, שלא יעז לצפות בזה.