וכך נסתיימה לה עוד עונה של "חתונה ממבט ראשון". לא עם הפתעות גדולות מבחינתנו, רק שוק קטן שגם הוא די צפוי. נסכם זאת כך:

דני ושני - שניהם הגיעו לתכנית מאוד מרוגשים ומלאי ציפייה. שני הגיעה יותר עם "רגלים על הקרקע", כדי להכיר בחור שיהיה עם מה לעבוד איתו כדי לפתח זוגיות נכונה ויציבה. היא מכילה, אכפתית ורצינית, מנסה ומשתדלת לא להלחץ וכל הזמן אומרת שיהיה בסדר ושגם אם לא יילך אז הכל טוב, למרות שבתוך תוכה זה הפחד הכי גדול שלה. היא הגיעה עם מכאובים מהעבר, בהם הייתה המטפלת האמהית והמכילה ולבסוף לא הצליחו להתאהב בה וכך נותרה לבדה. ואילו דני לעומתה התייצב עם רצון להתאהב, להרגיש פרפרים ולעוף על החיים. וכך בעצם נראה כל הקשר שלהם.

ביום ההחלטה, דני אמר שמנסה ורוצה ושנותן צ'אנס. אבל מה שהכריע את הכף היה כשלונו בהרגשת ההתלהבות והמשיכה כפי שציפה ורצה, ולשני לא היה שום סיכוי להצליח ולהביאו למקום אחר. שניהם מקסימים ומלאי הערכה. דני מרבה להתפעל מכמה שהיא עוצמתית וחכמה ומקסימה ומכילה ושזה בדיוק מה שמאחל לעצמו, אבל שחסר "הניצוץ".

שני אצילה ועדינה ומשבחת אותו בתמורה כ"גבר מהחלומות", אך בסוף התהליך היא פשוט התעייפה והתייאשה ולכן לא הופתענו ששניהם החליטו להיפרד כידידים. נותר לאחל לה למצוא את שאהבה נפשה, ולו להיפרד מהפנטזיות בכדי להצליח ביצירת זוגיות אמיתית.

עינת ולירון - היא הגיעה לתהליך עם המון חששות ופחדים כתוצאה מניסיון של קשרים מהעבר. הוא הגיע טיפה יותר קליל ועם המון אופטימיות ורצון להתאהב. ביום החתונה כולנו התרגשנו עבורם, כי זה ממש נראה כמו "אהבה ממבט ראשון". באמת חשבנו שבועת האהבה וההתלהבות יתפוצצו בשלב מסוים, אך לשמחתנו זה לא קרה. נהפוך הוא, הם ממש בעניין אחד של השנייה וגילו התלהבות מכל דבר קטן שקורה ביניהם והצהירו שהם "כ"כ דומים שזה מפחיד" והרומנטיקה פרחה. לירון קנה לה פרחים, שר לה שירים, החמיא בכל הזדמנות ועינת לא נותרה חייבת, כשפינקה אותו בגיטרה חדשה והפגינה חום ואהבה.

תכלס, לא התפלאנו שהם החליטו להישאר ולתת סיכוי לקשר "בעולם האמיתי". הלוואי ויחיו לנצח ובאושר בדיוק כמו באגדות ושסיפור האהבה רק יגדל ויתעצם.

קארין ואיתמר - מדובר בזוג מנצח, אבל הבעיה שהם מנצחים "רק על הנייר". ברגע שנפגשו הם היו באורות ולא האמינו שקיבלו בדיוק את מבוקשם, כאמור על הנייר. אם החיים אכן היו כאלו, הם בטח כבר היו נשואים בזוגיות מדהימה עם בית ושלושה ילדים. אבל החיים הם לא כאלו, והדינמיקה ביניהם הרסנית ומכאיבה. שניהם מאוד השתדלו שזה יעבוד, קארין בהתחלה אפילו יותר, בהתחשב שמדובר בווינרית ומשימתית שמבינה ברגעי מטרה כיצד להתנהל לעבר ההצלחה. הבעיה שלה היא בחוסר אותנטיות, לא עם עצמה ולא מול איתמר וזה הכריע את הכף.

איתמר מצידו הצהיר שירצה שזה יצליח ומייחל לבחורה כמוה בדיוק, אך לא התאהב והיה עסוק להסביר לה מה ציפיותיו מקשר ובכלל. הסוף כבר היה קשה לצפייה, כשהוא התחיל להרגיש קצת מאוים ושישנה אופצייה ש"תזרוק" אותו לעיני כל מדינת ישראל. לנו הרגיש שהאגו לא הניח לו, ושממש ניסה לרצות אותה ולהעניק לה מתנות שוות בפיקניק לפני ההחלטה ובכלל להתחנף המון.

ביום ההחלטה איתמר הגיע נחוש וזחוח, כשמבחינתו ברור שהם ממשיכים כי ככה הוא רוצה. קארין לעומתו נראתה מהוססת, אבל הוא לא הותיר לה אף ברירה בחיבוקו הלופת ובזחיחותו אלא לומר "כן" בהכנעה. היא הסתכלה עליו ואיך אומרים? "אם מבט היה יכול להרוג".

מנו וניצן - עוד בטינדר פספסו אחד את השניה כששם היה להם "רק מאץ'" ואז הגיע ההתחלה בחתונה היתה מהוססת, כשהיא נלחצה והוא נבוך. לירח הדבש שלחו אותם לסיישל ושם כבר עפו על החיים, לא הפסיקו לצחוק ולגעת ונראה שנהנו בטירוף. כשחזרו, ניצן עברה אליו וחטפה חום מדירת הרווקים המוזנחת בדרום ת"א. הוא נתן לה יד חופשית, ואף נסע איתה לאיקאה לשדרוג כאוות נפשה. בכל זאת אירופאי. היא עובדת סוציאלית שאוהבת לחפור, לדבר ולנתח בשיחות עומק וקדיחות ראש, והוא סטלן שאוהב לצחוק. בסופו של דבר ההומור שלו הציל להם את הזוגיות המתהווה. אמנם בשלב מסוים היה נראה שזה כל מה שיש לו ונועד מבחינתו להחליף ירידה לעומק ואת פתיחת לבו, אבל ניצן ויעל כ"שתי נשות טיפול" סיכמו ביניהן שהוא לא בסדר. משם הגבר שבו לקח עצמו בידיים ושחרר לה עוד חתיכה מהלב.

בסופו של דבר הם יצרו זוגיות חמודה, אינטימית, קרובה, נעימה ומצחיקה, שהיה כיף לצפות בה לאורך הדרך. הרוגע והנועם שבו ניגשו לדברים וכמובן ההומור המשותף עשו את העבודה.

לשמחתנו, על אף מחלקת הפרומואים המדהימה של קשת, הזוג החליט להישאר יחד ונותרו חמודים, חמודים, חמודים.

מנו וניצן, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
מנו וניצן, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

שי והדס - הגיעו לחתונה הפוכים מבחינה רגשית. הוא נרגש ככלה ביום חתונתה, והיא מבוהלת כאילו חטפו אותה והכריחו אותה, ושם פחות או יותר זה נשאר. שי לאורך כל העונה לא הפסיק לחייך ולחכות שתתחיל מתישהו להימשך אליו, כשבכל רגע נתון אמר לה כמה שהיא יפה ומדהימה.

הפרצוף שלו לא בא להדס בטוב מהרגע הראשון והיא לא הצליחה להתגבר על סלידתה ממנו, אבל ניסתה בכל זאת קצת לעדן כי הוא באמת היה מקסים אליה, אך נשמה לרווחה לאחר שהכריזו אצל דני ויעל על דיאטת מגע. נראה שבאמת התחילה לחבב אותו ואת משפחתו וחבריו, ובכלל את הנדיבות וטוב לבו, אבל זה לא הדליק אצלה שום דבר רומנטי. לפרקים היה קשה מנשוא לצפות בלבו מתרסק לרסיסים מהדחיות, אבל הוא המשיך להיות אופטימי, לפחות מול המצלמות. בכל מקרה היה ברור מהרגע הראשון שזוגיות לא תצא משם.

לרגע ההחלטה, הדס הגיעה כשהיא עדיין מתלבטת, אך למזלה שי החליט שנגמר לו ממנה, ואת אנחת הרווחה מצדה שמעו גם בדובאי. יעל ציינה שהם עשו את התהליך הכי משמעותי מכל הזוגות, ולתחושתנו שי בטראומה כזו שלא יהיה מסוגל יותר בחיים לצאת עם מישהי שלא עפה עליו. ומגיע לו.

 בילי ורוית הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"

בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)
בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)