מים סוף עד החידקל: מערכון של תכנית הבידור והסאטירה הוותיקה "זהו זה", ששודר בכאן 11 בשבוע שעבר, הפך ללהיט באירן ובחיזבאללה, כך נודע לוואלה! תרבות. המערכון צוחק על כך ששר הביטחון והצמרת הביטחונית לא יודעים היכן אתרי הגרעין האירניים ומתאר מצב שבו ישראל תוכחד אם תתקיף את אירן, והוא תורגם לפרסית ועלה באתר אירני בולט וגם הוצף בקרב אושיות רשת המזוהות עם החיזבאללה, בהם כתב של אל-מנאר.

במערכון מגלם מוני מושונוב את שר הביטחון גנץ, בעת דיון ביטחוני, שמבקש מאנשי הביטחון עדכון איפה עומדת ישראל בהכנות לתקיפה באירן. "מה שנוגע לאתרים הגרעיניים שאנחנו לא יודעים עליהם?", הוא שואל אותם. גידי גוב, בדמות של קצין בכיר, משיב: "בעיקרון, מר גנץ, אנחנו לא יודעים עליהם". דמותו של גנץ מוסיפה ושואלת: "אבל מה עושים בקשר לזה?". דמות הקצין עונה: "בעיקרון, אם אנחנו לא יודעים עליהם, כבוד השר, אז בעיקרון אנחנו לא יכולים לעשות כלום בקשר ליעדים האלה כי אנחנו לא יודעים עליהם שום דבר". גנץ אומר בנחת: "הבנתי. יופי של תכנית".

בהמשך שואל בראבא, המגלם יועץ של גנץ, מה ההערכות לתגובה לתקיפה שצפויה מצד אירן כלפי ישראל, והקצין מצביע על המפה ומתאר תגובה של שיגור המוני טילים על ישראל מצד אירן, מצד החיזבאללה ומצד החמאס. עוד הוא אומר ש"יישאר רק בניין אחד שלא ייפגע" וש"תשאר קצת אוכלוסייה כאן ואולי קצת חבר'ה פה".

המערכון תורגם לפרסית ועלה ב"כאוש מדיה", אתר אינטרנט מרכזי באירן. בנוסף, הוא שותף פעמים רבות על ידי אושיות רשת בלבנון המזוהות עם החיזבאללה, כך אומר טל בארי, ראש מחלקת המחקר במרכז עלמא לחקר אתגרי הביטחון של ישראל בצפון. אחד מהם הוא עלי שועיב, כתב בדרום לבנון של אל-מנאר, תחנת הטלוויזיה של החיזבאללה, דמות ידועה הנחשב לאחד השופרות המרכזיים של חיזבאללה, שצייץ לפני כמה ימים את המערכון, וכתב עם מרכאות "וידאו סאטירי" ובהמשך "בדיחה של הציונים על האיומים של הישראלים נגד אירן". הציוץ שלו לבדו קיבל מעל לאלף לייקים ומאות ריטווטים. לדברי בארי, המערכון עורר שיח ברשתות החברתיות של תומכי חיזבאללה, ורבים מהם פירשו את הביקורת העצמית של ישראל - כחולשה ישראלית.

בתגובה להצלחה של "זהו זה" בגזרות מפתיעות אלו, אומר לוואלה! תרבות גידי גוב: "אני שמח שפרצנו לאירן והרחבנו את קהל הצופים שלנו ב-80 מיליון איש". דניאל לפין, התסריטאי הראשי של התכנית ומי שחתום גם על המערכון הזה, מוסיף: "השאלה עכשיו היא איך אני, ככותב, מקבל על זה תמלוגים מאירן".