השחקן יהודה נהרי, טען היום (רביעי) בראיון לוואלה! כי מגיש הטלוויזיה אסי עזר הטריד אותו מינית בביתו לפני כעשור וחשף כי הגיש נגדו תלונה במשטרה. כתב וואלה!, שגיא בן נון, שוחח היום עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס לטענות הדרמטיות: "אני כבר אקדים ואגיד שיהודה נהרי אומר שבשום שלב לא היה שום עניין פלרטטני, מיני ורומנטי. הוא מגיע לבית שלו ברחוב רש"י בתל אביב, הם מדברים על התפקיד, אבל מהר מאוד, זה מגיע למקומות אחרים לגמרי".

"זה מה שנקרא מעשה מגונה. הוא לא נגע בו, אבל הוא בצורה בוטה מאוד נקט באיזשהו צעד מיני, בניגוד לרצונו, בניגוד להסכמתו. ויהודה, שוב ושוב, לטענתו, אומר, 'לא, אני לא מעוניין, אני לא נמשך אליך'. הוא אגב גם סטרייט, והוא לא רצה שום דבר. הוא בא לפגישה, שחקן עם חלום", טען בן נון.

לדבריו, "מזכיר שיהודה טוען שלא היה ביניהם שום דבר מיני מצדו, להוציא המעשה המגונה שאסי כפה עליו לטענתו. וגם צריך לציין, הוא עבר בדיקת פוליגרף שאנחנו ב'וואלה' יזמנו, ונמצא דובר אמת. גם באומץ נחשף עם הפנים והשם שלו מול המצלמות".

יהודה נהרי הלוי (צילום: באדיבות יונייטד קינג)
יהודה נהרי הלוי (צילום: באדיבות יונייטד קינג)

בהמשך אישר הכתב כי נהרי הגיש תלונה נגד עזר. "אנחנו הרי מכירים את הקושי הרגשי בכלל של נפגעי עבירות מיניות לכאורה, וגם של שחקנים שמפחדים שזה ישרוף אותם בתעשייה, והוא אזר אומץ. התלונה נסגרה בגלל התיישנות. הפצעים בלב לא מתיישנים", אמר וחשף כי "יש כל מיני פניות אלינו שעוד מצריכות בדיקות".

אסי עזר מסר בתגובה: "פגשתי את יהודה לפני למעלה מ-10 שנים בביתי לפגישה חברית ונעימה, במהלכה אף התנשקנו. כל שאר הדברים שמתוארים בכתבה לא קרו מעולם".