המותג הבינלאומי Delonghi (דלונגי), המשווק בישראל באמצעות חברת ברימאג, הידוע במכונות הקפה האוטומטיות והיוקרתיות, בחר בשחקן זוכה האוסקר בראד פיט, בן ה-58, כשגריר המותג. במסגרת זו פיט יככב בקמפיין בינלאומי לסדרת מכונות הקפה האוטומטיות: "פרפטו- Perfetto"  תחת הסלוגן: "בית קפה- אצלכם בבית".     

במסגרת הקמפיין הצופים מקבלים הצצה ל"יום יום" של הכוכב, שאוסף פולי קפה טריים, רוכב על האופנוע שלו לאורך חופי קליפורניה, נוסע לתחנת הדלק לפני שהוא חוזר לביתו להירגע עם כוס הקפוצ'ינו שלו. איך אומרים? תמונה אחת שווה אלף מילים.

קמפיין דלונגי בכיכובו של בראד פיט (צילום: יחצ חול)קמפיין דלונגי בכיכובו של בראד פיט (צילום: יחצ חול)

הקמפיין יעלה השבוע גם בישראל באמצעות משרד הפרסום  יהושע /TBWA  בהשקעה של כ 6 מיליון ש"ח,  ויכלול בין היתר: פרסום בטלוויזיה בערוצים 12, 13 ו-9, ערוצי הספורט, קמפיין דיגיטל, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ופעילות בנקודות המכירה. 

פיט הוא שחקן ומפיק קולנוע וטלוויזיה אמריקאי, זוכה פרס אוסקר ופרס גלובוס הזהב כשחקן משנה. בנוסף, שלושה סרטים שהפיק זכו בפרס אוסקר לסרט הטוב ביותר.  הבחירה בו, לדברי היצרן, היא הרבה מעבר לעבודה עם אייקון עולמי. הוא תומך נאמן בנושאי איכות הסביבה, אספן של אמנות, חובב אדריכלות ועיצוב, ובכך משקף את ערכי המותג האיטלקי הנחשק הדוגל בהרמוניה ואלגנטיות.

קמפיין דלונגי בכיכובו של בראד פיט (צילום: יחצ חול)קמפיין דלונגי בכיכובו של בראד פיט (צילום: יחצ חול)

לדברי יאיר רוזן מנכ"ל חברת ברימאג, יבואנית המותג בישראל: "הצרכן הישראלי נחשב כאנין ומבין בקפה איכותי, אנו מזהים עלייה דרמטית ברכישת מכונות קפה אוטומטיות לבית, המאפשרות ליהנות מקפה טרי הנטחן מפולי קפה טריים, באותה רמה ואיכות של בית קפה .בשנים האחרונות בכלל ועם ההתכנסות בבתים בקורונה בפרט, ישנה מגמה צרכנית של מעבר מקפסולות לקפה טרי הנטחן דקות לפני הלגימה הראשונה. באמצעות הקמפיין החדש אנו מדגישים  את ערכי המותג: איכות ויוקרה, העולים בקנה אחד עם הערכים שמשדר השחקן זוכה האוסקר בראד פיט שהוא נועז ובינלאומי ובו זמנית מתוחכם ואלגנטי." 

קמפיין דלונגי בכיכובו של בראד פיט (צילום: יחצ חול)קמפיין דלונגי בכיכובו של בראד פיט (צילום: יחצ חול)