העונה החדשה והמבטיחה של "רוקדים עם כוכבים" צפוייה לשוב הערב (ראשון), אחרי עשור ארוך של העדרות מהמסך. העונה החדשה, שמינית במספר, תעלה לראשונה בזכיינית קשת 12 לאחר ששודרה בשנים 2005-2012 במתחרה רשת 13, ורבים מצפים לראות כיצד תיראה התוכנית במודל החדש שלה. לקראת העלייה סיפקה "קשת" הצצה מיוחדת מחדר החזרות ל"מעריב אונליין", בה המתמודדות המסקרנות של הריאליטי לא בוחלות במילים: "מאחלת לך שתודחי לפניי".

התוכנית משלבת בין מפורסמים לרקדנים מקצועיים מכל סגנונות הריקודים, אשר יתחרו על תואר הרקדנים הטובים ביותר. כל שבוע תהיה להם הזדמנות אחת לתת את הריקוד הכי טוב שלהם והלנסות להגיע לגמר הגדול. רשימת המשתתפים המלאה של העונה טרייה כוללת את המפורסמים: עדי אשכנזי, יעל בר זוהר, יובל סגל, אלי אילדיס, מעיין אדם, רותם כהן, בר זומר, משה אשכנזי, סנדי בר, עומר דרור, אוראל צברי, אסטלה, עדן פינס, לירן דנינו, אלכס שטילוב ועידית מטות.

רוקדים עם כוכבים (צילום: קשת 12)
רוקדים עם כוכבים (צילום: קשת 12)

גרע לפני העלייה לאוויר, "קשת" סיפרה הצצה לחדר החזרות של "רוקדים עם כוכבים" במהלכה הדוגמנית, השחקנית ויוצאת "הישרדות", בר זומר, הגיעה לחזרה ראשונה עם הרקדן שלה מתנאל קונבסקי, ומגישת הטלוויזיה מעיין אדם באה "לברך", עם לא מעט סרקזם.

"שלום, באתי לברך", אמרה אדם כשנכנסה לחדר והוסיפה: "באתי לברך, רק לפרגן". זומר קפצה בחיבוק על המתחרה החדשה שלה בתוכנית והכריזה: "אנחנו הולכות לריב".

"שתשברי רגל, המון המון בהצלחה", הוסיפה אדם בהומור, ופנתה לקונבסקי: "תביאי אותה, תוכנית שתיים וזהו, כי היא אשה מאוד עסוקה". זומר כמובן לא נשארה חייבת ושיגרה לעבר המגישה עקיצה משלה: "אני מאחלת לך שתודחי לפניי".

"אני פורשת מעכשיו", הודיעה אדם בצחוק, וזומר בירכה: "שיהיה לך בהצלחה, מעייני, אני אוהבת אותך".