"זו הייתה התוכנית האהובה על סבתא שלי": העונה החדשה והמבטיחה של "רוקדים עם כוכבים" שבה אמש למרקע, אחרי עשור ארוך של העדרות מהמסך ועוררה עניין רב אצל הקהל שהעניק לה אחוזי רייטינג נאים וביקורות מפרגנות. לקראת הפרק השני שישודר הערב ב-21:15 סיפקה "קשת" הצצה מיוחדת מחדר החזרות ל"מעריב אונליין", בה המתמודדות מעיין אדם מתרגשת עד דמעות.

העונה החדשה, החלה בהצגת חצי מנבחרת הכוכבים והרקדנים שלה: יעל בר זוהר והרקדן אנטון לפידוס אלכס שטילוב והרקדנית נינה סולוביוב, בר זומר והרקדן מתנאל קונבסקי, לירן דנינו והרקדנית ג'וליה שחר, אלי אילדיס והרקדנית אלונה דיסקין, משה אשכנזי והרקדנית ג'ניה ליבמן, אסטלה והרקדן סרגיי סטפנוב ועדי אשכנזי והרקדן חיים פרשטיין.

"להכניס 15 שעות בשבוע, את ימי הצילום, את ההופעות בלייב - זה לא יהיה קל", שיתפה אדם את הרקדן שלצידה, ארטיום ליאסקובסקי. "אם היינו חושבים שזה קל לא היינו באים לפה. אם לא היית אוהב לעבוד לא היית מכניסה את זה ללו"ז שלך", השיב לה ליאסקובסקי.

"התלבטתי אם לבוא, אבל אז אמרתי: 'ממש חיים רק פעם אחת וזה נראה לי כיף לא נורמלי'. זו התוכנית שסבתא שלי הכי אהבה בעולם. היא נפטרה לפני חצי שנה. במובן מסויים זה להגשים את החלום של סבתא", אמרה המגישה והזילה דמעה. "אני כמו הקלישאה של הריאליטי, שבוכים".

"אני בטוח שסבתא תהיה ממש גאה בך, ואני בטוח שגם אני אהיה מאוד גאה בך, לא משנה איך זה ילך", הוסיף הרקדן. "אני פה בשביל לעשות ממך מלכה, זאת המטרה שלי. בשביל סבתא אני חייבת להוציא מאה", סיכמה אדם.