צמד המגישים, שהם גם זוג נשוי חיים, פאולה וליאון רוזנברג הפכו למזוהים ביותר עם שעות הבוקר המאוחרות של "קשת 12". צופי הטלוויזיה רגילים לראות את השניים על המסך, מאז תוכניתם "בוקר בריא" שעלתה ב-2015 והמשיכה לגלגול הבא שלה "פאולה וליאון" עם פיצול ערוץ 2 בשנת 2017. הבוקר נצפה בבוקר של "קשת" מחזה שהצופים לא רגילים אליו - פאולה בלי ליאון.

המגיש הוותיק נאלץ להשאר בבית בגלל הקורונה, רק שלא הוא היה זה שנדבק: "אני בבית ואשתי בעבודה. ואני ממש גאה בעצמי. למה?", כתב רוזנבר הבוקר בחשבון האינסטגרם שלו, "כי אתמול בצהריים הבת הבכורה שלנו הרגישה לא טוב והתבררה כחיובית לקורונה. פאולה מיד הודיעה להפקה שהיא לא תגיע לתוכנית היום ותישאר איתה בבית (יש למתוקה שלנו חום ואנחנו כבר חלינו והחלמנו). ריטה גולדשטיין הוקפצה להחליף אותה ואני המשכתי לעבוד במרץ על התוכנית מול העורכת החרוצה והמוכשרת שלנו יעל זוננשיין", הוסיף המגיש. "כרגיל גם פאולה המשיכה להציע מרואיינים ורעיונות לנושאים ואז נפל לי האסימון שמשהו לא הגיוני כאן".

"הבנתי שההרגל האוטומטי הזה שלפיו פאולה נשארת בבית כשאחת הבנות חולה הוא לא רלוונטי יותר", כתב רוזנברג. "פעם, כשהבנות היו קטנות, זה היה כנראה הגיוני, אבל היום זה לא. ביקשתי מפאולה להחליף, ולהשאר בבית במקומה. אחרי כמה שניות של שתיקה בעקבות ההצעה המפתיעה, היא הסכימה".

"ואני חייב להגיד שמעבר לשיוויוניות ולפמיניזם אני כל כך שמח להיות אבא בבית, להגיש לבת שלי כוס תה וארוחת בוקר מפנקת למיטה, ולצפות באשתי היפהפיה על המסך", סיכם המגיש.