ממשיכים לכבוש את מפת הטלוויזיה העולמית: פסטיבל "סירייס מאניה" היוקרתי, לסדרות טלוויזיה, הודיע היום (חמישי) כי בחר מתוך מאות מועמדות מרחבי העולם, ארבע סדרות של yes לפסטיבל, אשר יהיו לנציגות היחידות של ישראל: "ריקוד האש", שיצרה במאית הקולנוע המוערכת, רמה בורשטיין-שי, בכיכובם של יהודה לוי ונועה קולר, מועמדת לפרס הסדרה הטובה ביותר בתחרות הבינלאומית, "בלאדי מורי" בכיכובן של רותם סלע ונעמי לבוב תתמודד על פרס הקומדיה הטובה ביותר, "ילדים ביער" שיצרה ובכיכובה של דלית קהן תתמודד על פרס הסדרה הטובה ביותר שיבחרו מבקרי הטלוויזיה, ו"התאונה" של הבמאי והתסריטאי מתן יאיר שיצר את הסרט "פיגומים".

ריקוד האש, היא סדרה דרמה שתעלה בקרוב ב-yes, בכיכובו של יהודה לוי ובבימוי רמה בורשיין-שי, בפרוייקט ראשון בטלוויזיה. במרכז הסדרה המתרחשת בקהילה חרדית סגורה, נתן (יהודה לוי) הוא בנו הבכור של האדמו"ר שהלך לעולמו, ואמור לרשת את תפקידו. אלא שנתן נוהג להיות "רב של נשים", מה שמעיב על קבלתו ע"י הקהילה וגורם למאבק מול אח הצעיר (עידו ברטל). הרב נתן הבטיח לא לחזור לעיסוקו כשהתחתן אבל ההבטחה שלו מופרת כשהוא פוגש את פייגי (מיה עברין) בת ה-17 ברגע אחד נואש שלה כשהוא אינו מצליח לעמוד מנגד.. בהשתתפות: יהודה לוי, מיה עיברין, נועה קולר, עידו ברטל, נאיה בינשטוק, נעמי לבוב, אורי בלופרב, עירית שלג, יהונתן וילוז'ני, גלי רובין, לב לוין, נטע שפיגלמן, נועם פרוסט ועוד. 
 

בלאדי מורי, שתעלה בקרוב ב-yes, היא קומדיה בכיכובן של רותם סלע ונעמי לבוב, אותה יצרה סתיו אידיסיס בבימוי יוגב יפתמורי ודנה – בנות 35, רווקות, שותפות לדירה והחברות הכי טובות מימי התיכון. דנה (רותם סלע) היא רופאה מבריקה, מתמחה בגניקולוגיה וילודה. ומורי (נעמי לבוב) היא מרצה לקולנוע שנונה וצינית. שתי החברות מתמודדות עם בעיה אחת משותפת - רווקות מאוחרת. זוהי סדרה על חברות, על רווקות מאוחרת, על שתי חברות שהן הבית אחת של השנייה- אך הבית הזה, מאיים להתפורר.
 

במרכזה של "ילדים ביער" שעלתה לאחרונה ב-yes וזכתה להערכה רבה בקרב המבקרים, ניצבת חיה (דלית קהן), הומלסית בהריון מתקדם, אנטי סוציאלית שגרה בין הריסותיו של מלון נטוש. עמי (יפתח קליין) הוא חוקר משטרה שלידיו מגיע תיק אפל ומסואב, במרכזו עומד סחר בתינוקות דרך הדארקנט, ארגון פשע חובק עולם שעוסק בחטיפה וסחר בתינוקות בני יומם.

עמי עושה הכל כדי לגייס את חיה כסוכנת סמויה לנסיעה גורלית הרחק מישראל, במטרה שתוביל אותם אל ראשי הארגון. החשדנות והקושי בהיכרות, הופכים לתלות הדדית במסע חייהם, אשר מתגלה כמסוכן ומטלטל במיוחד. בהשתתפות: דלית קהן, יפתח קליין, לי בירן, נעמי לבוב, נאוסיקה בונין, אלון חמאווי, מירב גרובר ועוד.

הסדרה "התאונה" מתחילה בזירת תאונה קטלנית בכביש-החוף ליד חדרה, בה מפוזרים סליל לבן של קופה רושמת, דו"ח חנייה ישן, רישום דיוקן גבר צעיר, מזרק משומש ושקית זרעי גזר. החפצים רומזים ומובילים לסיפור חייה של משפחת אלגבה. דרכם נכיר את אשר, נהג גרר שמחלץ רכבי טוטאל-לוס.

את הזוגיות הטעונה שלו עם מירי, פקידת הדואר, ואת בתם המחוננת שקד – שמנסים ביחד להיחלץ מחיי הישרדות בשכונת פשע, וליצור לעצמם עתיד טוב יותר. אבל כשאשר מוצא עצמו עד לרצח בשכונה בה נולד וגדל, שרשרת אירועים מובילה לנקודת המוצא של הסדרה- לתאונה. רק בסוף העונה נגלה מה גרם לתאונה ומי נהרג בה.