כוכב הסדרה "פאודה", השחקן יעקב זדה דניאל, צפוי להכנס לנעליו של הנשיא לשעבר משה קצב. הסדרה "אלף", שנוצרה בהשראת ספרה של אודליה כרמון (הלא היא א') -"אשת הסוד", אודות הנשיא הורשע בביצוע עבירות אונס, מעשה מגונה בכוח והטרדה מינית של נשים שהיו כפופות למרותו בעת שכיהן כשר התיירות וכנשיא המדינה, וכן בשיבוש מהלכי משפט.

על הסדרה "אלף" שתשודר ב"יס": "נשיא חדש נכנס לתפקיד, פוליטיקאי מוכשר שצמח מלמטה – בן למשפחה קשת יום, נער זהב שפילס בעצמו את הדרך מילדות קשה במעברה ועד לצמרת המדינה. רבים בתקשורת ובמערכת הפוליטית יודעים על 'ידיו הארוכות', שמעו סיפורים ושמועות על התנהלות בעייתית מול עובדות בלשכה שלו, אבל כולם שותקים בינתיים". 

"אשרת, עובדת בבית הנשיא, מתחילה עבודה חלומית. היא מתקדמת בבית הנשיא, מסתדרת איתו מצוין, עד שהיא מסרבת לחיזוריו. הנשיא מנסה בכח, מטריד, תוקף ואונס. אשרת מחליטה לא לשתוק, היא מגיעה ללשכה ומאשימה את נשיא המדינה, האזרח מספר 1, בתקיפה מינית. היועץ הבכיר שלו, אבינועם, שגדל כבן מאומץ בתוך המשפחה, מציע להתלונן על אותה עובדת, בטענה שהיא מנסה לנקום. הנשיא ואנשיו מנהלים קמפיין להכפשת המתלוננת, הם חוששים שהיא תחשוף גם התנהלות מושחתת סביב חנינות, תפירת מכרזים והטבות למקורבים". 

משה קצב (צילום: פלאש 90)
משה קצב (צילום: פלאש 90)

"קמפיין ההכפשה אכן מכתים את אשרת, אבל מעורר מתלוננת נוספת, אביגיל, יועצת תקשורת בכירה ששתקה עד היום. אומנם על התלונה של אביגיל יש התיישנות, אבל היא מחליטה שהיא לא שותקת יותר. כדור השלג מתגלגל והמשטרה, בראשות החוקרת ענבל, בודקת לעומק את התנהלותו של אחד האנשים החזקים במדינה". 

הסדרה מלוהקת בימים אלו ותצא לצילומים בקרוב. יוצרי הסדרה: אברהם שלום לוי, תמר מרום. יוצרת שותפה: אודליה כרמון, במאי ועורך תסריט: מויש גולדברג. הפקה: גרייט פרודקשנס