עם פרוץ מגיפת הקורונה פרסמה גל גדות סרטון בו היא גייסה שורת חברים מפורסמים לשיר איתה את השיר "Imagine" של ג'ון לנון, במטרה להעלות את המורל, אך הרבה מאד גולשים זעמו על הצעד והאשימו אותה בניתוק מהמציאות וניסיון לייצר תשומת לב. המחווה שנועדה לעורר אנשים בשעת צרה הפכה לאחד הרגעים המביכים בקריירה של גדות, לאחרונה גם היא הודתה שזה נעשה בחוסר טעם. אך כעת, עם פרוץ הקרבות באוקראינה, שחקנית הוליוודית אחרת זוכה לקיתונות של ביקורת והשוואות ל"שיר" של גל גדות.

כוכבת הסדרה "90210", אנ'לין מק'קורד החליטה להצטרף לשיח סביב פלישת רוסיה לאוקראינה - ושיתפה סרטון של עצמה מדקלמת שיר מקורי המופנה לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין שבו היא מאשימה במלחמה הקשה את... אמא שלו.

"הנשיא היקר ולדימיר פוטין, אני כל כך מצטערת שלא הייתי אמא שלך", דיקלמה השחקנית בת ה-34. "אם הייתי אמא שלך, היית כל כך אהוב. מוחזק בזרועות האור. הסיפור הזה אף פעם לא היה קורה. העולם נפרש לנגד עינינו. מוות טהור של אומה היושבת בשלווה תחת שמי לילה".

על אף המילים הסבוכות, נראה שהרעיון הוא שהיא רוצה להגיד שהיא הייתה רוצה להיות אמו של פוטין כי היא הייתה אוהבת אותו ומטפחת אותו, כל כך עד שהוא לא היה הופך לאדם שפותח התקפות אלימות על ארץ אחרת. בעצם, אם אמא של פוטין הייתה מחבקת אותו יותר כשהיה ילד, הוא לא היה פולש לאוקראינה.

משתמשי טוויטר כבר עורכים השוואות לסרטון "Imagine", שהובילה גדות בתחילת מגיפת הקורונה, ומאשימים גם את  מק'קורד בניתוק מהמציאות וניסיון לצבור לייקים על גבי המלחמה. "פשוט תשירי את 'Imagine' בפעם הבאה. זה יותר קל ממה שזה לא יהיה", ענה אדם אחד לפוסט הטוויטר של מקורד. "אנשים יפים פשוט חושבים שהם יכולים לעשות מה שבא להם", הגיב משתמש אחר.