חודש מרץ מתחיל היום, ועמו מבחר גדול של סדרות חדשות וכן כאלו שחוזרת לעונות חדשות. "מעריב אונליין" עושה סדר בבלגאן עם כמה מהתכנים הבולטים שלא כדאי להחמיץ.

סוג של / Sort Of, הוט ויס החל מ-6.3

סדרה קומית חדשה בת שמונה פרקים בהפקת הרשת הקנדית CBC שנוצרה ונכתבה על-ידי בילאל באיג, שגם מככבים בסדרה בתפקיד הראשי. באיג מגלמים את סאבי מחבוב, מילניאלים א-בינאריים שהגיעו ממשפחת מהגרים פקיסטנית.

לייקרס: קבוצה מנצחת, הוט יס וסלקום TV החל מ-7.3

דרמת ספורט היסטורית מבית HBO המבוססת על ספרו של ג'ף פרלמן, המגוללת את סיפורה של שושלת הלוס אנג'לס לייקרס, אחת מקבוצות הכדורסל הגדולות בכל הזמנים, אשר הותירה חותם ענק על המגרש ומחוצה לו.

פריפריה אימפריה, יס החל מ-8.3

דוקו-ריאליטי חדש ונוצץ שחושף את הנשים העוצמתיות מאחורי עולם הביוטי, מחוץ לת"א. גיבורות הסדרה הן כוכבות בסצנת הביוטי והפאשן המקומית, כל אחת בעיר שלה. 

שנות הירח, הוט החל מ-10.3

סדרת הדרמה מספרת את הסיפור הכמעט בלתי אפשרי וחסר סיכוי של אביב גפן להפוך מנער מתבגר, מתוסבך, לכוכב הרוק הכי גדול שידעה ישראל. מנער דחוי הוא הפך לקול של דור שלם, עם שירים שנחשבים היום לפסקול ישראלי אלמותי.

ונטוורת' עונות 3-4 - Wentorth, פרטנר TV החל מ-17.3

עונות נוספות לדרמה האוסטרלית עטורת השבחים, על כלא ונטוורת' ומערכות היחסים האינטנסיביות והשבריריות של האסירות בינן לבין עצמן, ובינן לבין הסוהרים, כשכולם רק רוצים להשיג עוד כוח ולשרוד את יום המחר.

יחסים בהסכמה עונה 2 - The Arrangement, פרטנר TV החל מ-7.3

עונה נוספת לדרמה הנוצצת המבוססת בעיקרה מערכת היחסים הסוערת של טום קרוז וקייטי הולמס. כוכב הקולנוע העשיר ובעל ההשפעה ושחקנית צעירה, החוזה ביניהם והתככים מאחורי הקלעים, הדת, וכל בעלי העניין שמנסים להתערב בקשר.

החברה הגאונה - My Brilliant Friend, עונה 3, הוט וסלקום TV החל מ-8.3

עונה שלישית לסדרה המבוססת על הרומנים רבי המכר מאת אלנה פרנטה, על החברות העמוקה בין שתי נערות בשכונה ענייה בנאפולי. העונה החדשה מבוססת על “הסיפור של מי שברחו ומי שנשארו”, רב המכר השלישי בסדרת “הרומנים הנפוליטניים” של הסופרת המסתורית.