אמש שודר עוד פרק מוצלח של הריאלטי הכי נוצץ שנראה על המסך "רוקדים עם כוכבים". הכוכבים הם אכן כוכבים, שעוטים על עצמם אאווטפיטים נוצצים ומרהיבים לצד עיצוב פריזורות עוצרות נשימה, מפזזים על רחבת ריקודים מוארת בתאורה אומנותית צבעונית ומייפה. והרי לנו מראה משכר לעיניים, משב רוח שאמור להיות מרענן, אבל מקשה על כל הנאת הצפייה כשברקע כל מה שנגלה לנו על המסך בימים אלה, זה תמונות קשות של הרס ערי אוקראינה, הפליטים המסכנים שמבקשים הגנה ומפלט לילדיהם, וידיעות מדאיגות מהלילה כי רוסיה כבשה את תחנת הכוח הגרעינית הגדולה באירופה בזפורוז'יה. אז רגע לפני שניתן להכריז רשמית שאנחנו נמצאים בעיצומה של מלחמת עולם שלישית, יעל בר זוהר נמצאת בסכנת הדחה. גם אלו בשורות קשות לא פחות, תודו.

יעל בר זוהר זכתה אמש לניקוד הנמוך ביותר מבין כל המשתתפים, והייתה בסכנת הדחה, האומנם? ולא כי הביצוע שלה היה פחות טוב מאחרים, בעיני הוא היה המרשים מכולם, בר זוהר היא פרפורמית אדירה ויש לה כל מה שנדרש כדי לצאת כמנצחת של העונה. בר זוהר עמדה להדחה כי גם בריאלטי הכביכול שעסוק רק באומנות, נדרש קצת אקשן. ואין כמו רגע טלוויזיוני מותח (שלטעמי ורק לטעמי תוכנן מראש בקפידה), בו אחת המתמודדות הכי בולטות של הריאליטי כמעט ומודחת מהמשחק בשלב מוקדם. בר זוהר ניצבה אמש ראש בראש מול המתמודד משה אשכנזי, ולא היה לי לרגע ספק מי יהיה המודח של הערב, לכם היה? אני בטוחה שלא. זה היה כמו תסריט ידוע מראש. זאת לא הייתה תחרות של כישרונות וביצועים אלא תחרות של מי יותר מפורסם.

ואם עדיין לא נפל לכם האסימון אז אסביר דברים שברורים מאד לתעשייה אך פחות ברורים לעין הצופה. יעל בר זוהר בדומה לעדי אשכנזי, הן שתי המתמודדות הכי חזקות ובולטות שלוהקו העונה "לרוקדים עם כוכבים". שמות כאלו שאף ריאלטי לא מסוגל להשיג לשורותיו. הישג מרשים של ההפקה שהפך את התוכנית מריאלטי טראש לריאלטי מכובד וראוי לצפייה לכל הזנים והמינים. הן נחשבות לטלאנטיות הכי גדולות ומפתיעות שלוהקו עד כה למסך לתוכנית ריאלטי ואני מוכנה גם להמר שבחוזה שלהן יש יותר אפסים ממשתתפים אחרים של העונה.  אם לומר את האמת הכואבת, יש להן פור עצום מול מתמודדים אחרים, אין מצב שההפקה תאפשר הדחה של אף אחת מהשתיים בשלבים אלו של המשחק. הן כמובן גם בולטות בגלל יכולות הריקוד והמופע האדיר שלהן שלא תחשבו שעושים להם הנחות, ובלה ובלה... אבל היתרון היחסי שלהן בסלברטאות, ניכר. כך שההדחה אתמול של משה אשכנזי וההצלה של בר זוהר, לא הייתה מפתיעה בכלל.  

ולנושא אחר, חשוב לא פחות בימים קשים אלה, יעל בר זוהר היא אייקון, בת 42 ונראית צעירה בדיוק כמו ביום שהתפרסמה בגיל הטיפש עשרה, היא יפהפיה עוצרת נשימה, חיננית, חייכנית, קורנת ומלאה בנשיות וזכתה בכל המתנות שכל אישה רק הייתה יכולה לבקש לעצמה. אני חייבת להודות שאני ממש שמחה, שבר זוהר ובר זומר משתתפות העונה. ולא בגלל שהן פרפומריות אדירות אלא כי אני מרגישה שהן סופסוף החזירו עטרה ליושנה. אחרי שנים בהם נדחק הבלונד לשולי החברה, והברונטיות תפסו את מקומן והפכו למושא אידאל היופי, בר זוהר ובר זומר רושמות קאמבק היסטורי ומחזירות את הבלונד לקדמת הבמה ומייצגות בכבוד הראוי את כל הבלונדיניות הטבעיות והלא טבעיות. עכשיו אנחנו שוב על המפה.