הימור שלא צלח: אמש עבר ריאליטי הריקודים של קשת 12, "רוקדים עם כוכבים", לשידור חי עם קבוצה מאוחדת של הזוגות שהגיעו משתי הקבוצות, עם הזוג התשיעי שחזר במסגרת גלגל ההצלה, משה אשכנזי והרקדנית ג'ניה ליבמן והם התחרו ביניהם - כאשר הבחירה עברה מהשופטים לצופים בבית.

שידורי לייב מהווים אתגר עבור הזכייניות מבחינת ההפקה וקצר השידור, לעומת הפרקים שהוקלטו ושודרו מראש עד כה. נראה כי המעבר לשידור חי לא עשה חסד לריאליטי המצליח "רוקדים עם כוכבים".

תחרות הריקודים של קשת 12 הביאה לזכייניות נותנים מדהימים מאז עלייתה לפני חודש. בפרק הבכוכה היא קיבלה את נתון הצפייה הגבוה ביותר לפתיחת תוכנית מציאות מאז עליית העונה הראשונה של "הזמר במסכה" בספטמבר 2020 - 24.4 אחוזי רייטינג ובכל הפרקים ששודרו עד כה לא צנחה מחת לרף 20 האחוזים היוקרתי, עד לאמש.

פאנל השופטים של ''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
פאנל השופטים של ''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)

פרק השידור החי של "רוקדים עם כוכבים" השיג אמש 19 אחוזים צפייה ו-477 אלף צופים, נתון מרשים כשלעצמו אך נמוך ביחס לרף הגבוה שהתוכנית הציבה לעצמה עד כה. מולה "המסעדה הבאה" של רשת 13 קיבלה 8.3 אחוזי צפייה ו-214 אלפי צופים בלבד.

כזכור, בתחילת הפרק, הדוגמנית בר זומר והרקדן מתנאל קונבסקי פרשו מהתוכנית. השניים נאלצו לפרוש מהתחרות לאור פציעתה של זומר במסגרת החזרות לשלב השידורים החיים. למרבה הצער, לאחר טיפול ובדיקה קבעו הרופאים כי מדובר בשבר ולכן תידרש למנוחה של מספר שבועות, דבר המאלץ אותם לעזוב את התחרות לפי חוקי הפורמט הבינלאומי. לפי הצבעת השופטים והקהל בבית - רותם כהן והרקדנית מישל ריאבוי הם הזוג העשירי שהודח מהתוכנית בסיומה.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה  17.5 אחוזי רייטינג ו-447 אלפי צופים על מהדורת רשת 13 שקיבלה 8.3 אחוזי רייטינג ו-188 אלפי צופים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה 12 עם התוכניות "שש עם" שגרפה 9.8 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 14.3 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת 13 ששידרה את "שש", קיבלה 4.7 אחוזים ו"מדד ישראל" השיגה 5.5 אחוזים.