ראש הממשלה הקודם של מדינת ישראל, בנימין נתניהו, היה ידוע כסרבן ראיונות עקבי, שהיה מגיע לאולפני החדשות בעיקר לפני מערכות בחירות ומעניק ראיונות קצרים וממוקדים. נראה כי ראש הממשלה הנוכחי, נפתלי בנט, נוקט בגישה תקשורתית אחרת ופתוחה יותר לתקשורת. הבוקר (חמישי) הגיע בנט לאולפני הרצליה לצילומים של תוכנית הספיישל של זהו זה שתשודר בכאן 11 ביום העצמאות.

כזכור, לפני כחודש וחצי "רשת 13" שידרה ראיון מיוחד במהלכו צביקה הדר, איש הטלוויזיה הוותיק ומגיש תוכנית הבוקר, פגש את ראש בנט. התוכנית נשאה את השם "כשצביקה פגש את בנט". השניים נפגשו לשיחה אישית על פוליטיקה, יוקר המחייה, המלחמה באוקראינה ועל הקשר האישי בוואטסאפ עם מנהיגי העולם.

זהו זה עצמה זכתה בפרס מפעל חיים בטקס פרסי הטלוויזיה, 44 שנים אחרי עלייתה הראשונה לאוויר. "'זהו זה' היא אחת התוכניות המשפיעות ביותר ששודרו על המסך הישראלי", נכתב בנימוקי הפרס. "למעלה מ-30 שנה היא משמשת כמדורת השבט של עם ישראל ומרתקת אל שידוריה רבבות צופים. התוכנית על כותביה, במאיה ומגישיה, תרמה רבות לעידוד השיח הציבורי סביב סוגיות חברתיות לאומיות ופוליטיות כגון: יוקר מחייה, אפליה, פקקי תנועה, גזענות, מפלס הכנרת ויצרה אין סוף פארודיות נוקבות על תופעות מרכזיות. התכנית עסקה בסוגיות מרכזיות ולעיתים מאתגרות, אך תמיד השכילה להעביר את המסר בעזרת הומור וצחוק ודרך כתיבה מדויקת ומושחזת. הבימוי היה מלא דמיון והביצוע מלא חן וכשרון- כך נוצרו דמויות שהפכו לנכסי צאן ברזל וחלק מהפנתאון של ההומור הישראלי".