רק לפני מספר שבועות "חתונה ממבט ראשון" חזרה למסך הטלוויזיה לעונתה החמישית, ומאז היא לא יורדת מסדר היום של השיח הציבורי. היא גוררת שיח רב סביב הזוגות, ונראה כי בפרק אתמול הזכיינית שלפה קלף שכמוהו טרם ראינו. לראשונה בהיסטוריה של הפורמט בישראל, התחתנו אתמול זוג גאה של שני גברים - גיא דלאל ומתן וייס.

 רבים תהו איך ישפיע הליהוק הייחודי על אחוזי הרייטינג, כאשר מצד אחד מדובר במהלך חדש ומעניין עבור התוכנית, אך יחד עם זאת, עם פרסום הפרומו לתוכנית בה נראה הזוג הגאה רבים טענו כי לא יצפו בפרק ויחרימו את התוכנית.

אך למרות זאת, בפרק אתמול הצליח הפורמט לשמור על הנתונים הגבוהים שהחזיק מתחילת העונה, ונשאר מעל רף 20% היוקרתי. הפרק של אמש השיג 20% צפייה בדיוק, עם 470 אלף צופים, בעוד ש"שנות ה-90" ששודרה בזכיינית המתחרה, "רשת 13" רשמה 11.2% צפייה בלבד עם 291 אלף צופים.

 בריאיון ל"מעריב אונליין", סיפר אסף גיל, המפיק של "חתונה ממבט ראשון" על ההחלטה ללהק לתוכנית העונה את זוג הגברים: "אני יכול להגיד שיש קהל שמפרגן ומחכה לזה, ורוצה ריענון בעונה. רוצה לראות סוגי אנשים אחרים. אתה יודע כמה פעמים אנשים אומרים שיפסיקו לראות  את זה, ויפסיקו לראות את זה? מי שרוצה יכול להשתמש בשלט. זה בדיוק העיקרון בחופש הצפייה. אני מאוד סקפטי אם זה יפגע ברייטינג, להיפך".