"טהרן", סדרת המתח זוכת פרס "האמי" הבינלאומי של "כאן 11", חזרה למסך בעונה שנייה, בתחילת החודש, וכיאה לסדרה שעוסקת בצדדים שונים של הסכסוך הישראלי-ערבי, אחד מכוכבי הסדרה יצר סערה פוליטית.

כוכב הסדרה, סיה עליפור, המגלם את  וואחיד נעמתי, אחד מבני העשירים של טהרן, התייחס בחשבון האינסטגרם שלו ללוויה של העיתונאית שירין אבו-עאקלה, שהפכה לעימות המוני בין כוחות המשטרה למאות שהגיעו ללוות את ארונה. "כוחות ישראליים תוקפים אבלים הנושאים את ארונה של שירין אבו עאקלה. שיזדי*** הכוחות הישראליים, שיכולים לעשות משהו כל כך מתועב מבלי שיהיו לכך השלכות", כתב עליפור בסטורי.

מאוחר יותר פרסם סטורי נוסף, בו כתב כי קיבל אימום. "איכס, המון אימום על חיי, מאוד מאוד מהר. מאוד מעניין", כתב עליפור בסטורי. "רק כדי להבהיר זאת פעם אחת, להתנגד לממשלה \ צבא \ משטר מדכא, לא אומר שאתה שונא את כל האזרחים של המדינה הזו, בכלל. אני נולדתי באיראן ואני הראשון שיצעק עליהם. אך אם אי צדק פוליטי לא יגונה בכל מקום בו הוא נראה, איך נוכל להתאחד?". 

מתוך חשבון האינסטגרם של עליפור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מתוך חשבון האינסטגרם של עליפור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


בסוף הסטורי הוסיף את ההערה: "אני לא מגיב לאיומים על חיי, אתם יכולים לאכול לי את התחת".

כזכור, העונה השנייה של מותחן הריגול תעלה עלתה למסכים, ב"כאן 11", במקביל לשידור בחו"ל. בעונה החדשה מככבות זוכת פרס האמי פעמיים והמועמדת לפרס האוסקר, גלן קלוז וניב סולטן, ולצידן השחקנים שון טוב ושרבין אלנבי. העונה תכלול 8 פרקים ותשודר עד ה-16 ביוני 2022.