הגענו לקו הסיום של "אהבה חדשה" ולהחלטה האחרונה. עוד לפני קבלת ההחלטה, בהפקה פרגנו לשני בשיחת קלוז'ר עם מיכאל שהגיע כפי שהלך - ילד חמוד ומצחיק שמפחד ממחויבות. אז איך נראה השבוע האחרון של הבנות בקומפלקס ומי החליטה מה בפעם האחרונה בהחלט?

האמירה המיותרת של הערב

דוד שלנו גבר טיפוסי, מהזן שאוהב "לספור" דייטים כדי להאיץ כניסה למיטה: "תחשבי שאתמול היו לנו 8 דייטים". למרבה המזל שני לא פראיירית בכלל ונותנת לו קונטרה, גם באגרוף.

טעויות בולטות

דנה אוכלת סרטים על תומר, שהוא לא פה מהסיבות הנכונות. אז מה הן הסיבות הנכונות, דנה? ולמה את חופרת לבחור המסכן, שרק לפני דקה הכיר אותך ואוהב את מה שהוא רואה. אל תהרסי נשמה שלנו.

אבל דנה ממשיכה בשלה במבחנים הבלתי אפשריים מולו, למשל כשזרקה לחלל ארוחת הבוקר: "בנות, זה משהו שחששתי ממנו". תומר הסתכל עליה בעיני עגל והיא התבאסה שלא שאל אותה: "למה חששת? ובכלל, למה לא שאלת?". איזו תשובה באמת אנשים חושבים שיקבלו לאחר שאלות בסגנון "למה לא שאלת? למה לא אמרת? למה לא התקשרת?". למה? ככה!

מהלך מביך

דור לקח את אל לגלוש כי... הוא גולש. והרי גולשים הם חתיכים יש לו אחלה גוף. היא מצדה התבלבלה, ובמיוחד מהפירסינג שגמר אותה. אולי זה שבפיטמה ישנה את כל הסיפור?

אז ככה, הוא ממש רוצה להתנשק איתה וקרא לה לחיבוקי ונשיקה והביך לה את החיים. סבבה שדור רוצה להתנשק, אבל יש גם צד שני חמודי, ואנחנו הנשים סיימנו לרצות אתכם כדי שלא תתבאסו. אז לא זה לא!

מהלך מנצח 

אל, כפרה עליה, התייאשה כבר מהתפקיד של לנסות להיות בת זוג. כעת החליטה לעשות הסבת מקצוע לקואצ'רית (טוני רובינס, תזהר). ומכאן היא הרביצה בדור את משנתה מפאת ניסיונה בחיים – "אתה חזק ולא משנה מי מולך" וכו' וכו'... והופה, דור אפילו חצי חייך.

סרגיי האלוף לא נפל למלכודת שמריאנה טמנה לו בדמות של "אם היית נופל על מישהי אחרת מה היה קורה?". הוא כבר העריך מראש שזה מה שתשאל אותו, בהתחשב שהוא מכיר אותה מאז גיל 16. וכך הוא ענה את התשובה המושלמת - שיש דברים שהשתיקה יפה להם. בהזדמנות זו סרגיי התכבד נא לקבל כתר, יא מלך!

רמת סיכויי הזוגות

אל ודור - היא טוענת שהוא דומה לה, אבל ב"כמוה של פעם". השתפכה בפניו שאיזה רגיש ואינטליגנט הוא ובלה בלה בלה, ואז כמובן חתכה כהרגלה. אבל אל כן יוצאת עם אהבה חדשה - לעצמה. היא עברה תהליך מדהים ואנחנו מציעות לה לסיים אותו ולאהוב את עצמה באמת, עוד לפני שתשוב לדייטים.

מריאנה וסרגיי - בהחלט זוג יפה. מרעיפים מחמאות זה על זו, כשהיא משאירה אותו. הפסיכולוגים מתעלפים ומאיה המתוקה מוחה דמעה. אנחנו מקוות שעניין המרחק לא יכריע ושהאהבה אכן תנצח.

דנה ותומר - מלכת היופי של פתח תקווה פינת מיאמי רוצה עכשיו לחזור הביתה כדי להתחתן ולהביא ילדים. אז דנה חוזרת הביתה! היא מוכנה "להתפשר" על משהו שהוא פחות מתומר, אבל שיהיו לה בלב אושר, שמחה ואהבה. רק הערה קטנה: זה לא נקרא להתפשר, אלא בדיוק לא להתפשר ולהסתכל על המהות ומה שחשוב באמת.

שני ודוד - היא עדיין מנסה למרות כל הפחדים והקשיים ומה שעברה עם מיכאל, וכל הכבוד לה. היא משאירה את דוד, כי אמר לה שיישאר גם כשקשה. והיא לגמרי צודקת כשזונחת את הדפוס שלה לגבי גברים שבורחים ברגע שהיא נפתחת אליהם, ונותנת צ'אנס למישהו שמבטיח להישאר. גם אם יישארו ביחד וגם אם לא, שני עברה פה כברת דרך יפה. דוד הוציא אותה לאט ובזהירות ממיכאל ומכאן יהיה רק טוב.

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"

בילי ורוית (צילום: נועה רוזן)
בילי ורוית (צילום: נועה רוזן)