מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי אלדד קובלנץ, שהודח לאחרונה על ידי מועצת התאגיד, שיגר היום (שלישי) מכתב לעובדי הארגון, בו נפרד מהם לאחר שבע שנות פעילות. 

בפתח דבריו כתב: "ב- 8.3.2015 בשעה 12:11 קיבלתי שיחת טלפון מפתיעה מכבוד השופט בדימוס עזרא קמא 'ברכותי אלדד, ועדת האיתור בחרה בכך להיות המנכ"ל הזמני של תאגיד השידור הציבורי'. איש לא האמין שהתאגיד הזה יקום, חברי הטוב אורן כינה את האירוע 'המיזם שלעולם לא יקרה'. ב-15.5.2017 בשעה 02:00, קיבלתי אישור שתחנות הרדיו של תאגיד התחילו לשדר. היום אני יכול להודות שב-01:59 עדיין לא הייתי משוכנע שזה הולך לקרות. שנה קודם כבר התחלנו בשידור הדיגיטל של "כאן", ועדיין כל צעד שהלכנו מאותו רגע היה בגדר פלא". 

המנכ"ל המודח ציין: "שבע שנים מטורללות, מטלטלות ובלתי צפויות עברו עלינו כאן. בשבוע הראשון באוויר נקלטו 450 עובדים של רשות השידור, ומאות נוספים, הישמשנו אולפנים חדשים ותפעלנו בראשונה מערכות שידור וטכנולוגיה. ומאז כאן בהקמה ואחר כך כאן בהרצה, וכמה וכמה מערכות בחירות, ומערכות ביטחוניות והצטרפות הטלוויזיה החינוכית, מגיפה עולמית על סגריה ואירוויזיון שהפקנו ללא כל תמיכה מממשלתית". 

במכתבו מנה קובלנץ את ההשגים של תאגיד "כאן" במהלך כהונתו: "אני גאה במה שהשגנו, כל עובדי, יוצרי ומנהלי תאגיד השידור הישראלי בשבע השנים האחרונות. חצי מיליון ישראלים צפו בתוך יממה בפרקי הבכורה של העונה השנייה של "טהרן" רק בדיגיטל, כאן רשת ב הפכה לתחנת האקטואליה הטובה והמאוזנת בישראל וכאן ג' הפכה לפסקול הכי ישראלי והכי מוצלח על הסקאלה.

עוד כתב: "מיליונים צפו בסרטוני 'דוקותיים' וב'סליחה על השאלה' והאזינו להסכתי מופת כמו 'שיר אחד' ו'חיות כיס'. ילדים צפו עשרות מיליוני פעם, שוב ושוב, בסדרות איכות כמו 'שקשוקה', 'כראמל' ו'ילדי בית העץ' של כאן חינוכית. הקמנו את חטיבת החדשות הגדולה, הטובה, המגוונת והאובייקטיבית ביותר. הפקנו את האירוויזיון הכי טוב בהיסטוריה, זכינו בפרסי אמי ופרסים בקאן ואנחנו שולטים בפרסי האקדמיה לטלוויזיה ובכל פסטיבלי הדוקו בעברית ובערבית. אך ההישג הגדול ביותר שלנו בחמש השנים האחרונות, הוא שהשגנו את אמון ואהבת הציבור הישראלי. אפשר להגיד בביטחון, שהרפורמה להקמת גוף שידור ציבורי חדש היא מהרפורמות היחידות בתולדות המדינה שצלחו". 

על הדחתו אמר: "זה יום מאוד עצוב עבורי, הדמעות זולגות מעצמן וחונקות את הגרון. לא כך חשבתי שזה יסתיים אבל שום דבר לא היה סביר והגיוני בשבע השנים האחרונות אז רק מתבקש שגם הסוף יהיה קיצוני. הקמנו תשתית איתנה של שידור ציבורי מעולה והמקום הזה אינו זקוק לאף פרסונה ספציפית כדי לשרוד ולפרוח".