אם אתן בנות שחיות ב-24 השנים האחרונות ככל הנראה גם אתן צפיתן באחת הסדרות הכי אייקוניות שנוצרו אי פעם – "סקס והעיר הגדולה". הסדרה שמלווה ארבע חברות בניו יורק היא אבן דרך בתרבות הטלוויזיה העולמית, וכשהיא מציינת 24 שנים מהפרק הראשון, זו בהחלט סיבה מספיק טובה להביט אחורה ולהיזכר. 

לשם כך, ריכזנו עבורכם כמה פרטים שוודאי לא ידעתם על הסדרה האל-מותית, ואין לנו ספק שגם אתם תופתעו:

1. סמנתה עושה צרות
אם צפיתם בסדרה, ככל הנראה שלא תוכלו לדמיין לעצמכם אותה ללא קים קטרל. השחקנית, שמגלמת את דמותה של סמנתה ג'ונס, דחתה את התפקיד לא פעם אחת, לא פעמיים, אלא שלוש פעמים. הסיבה לכך הייתה החשש של קטרל מהגיל שלה, שכן היא סיפרה בעבר בריאיון Life Stories: "אני חושבת שפחדתי. לא ידעתי אם בגיל 41 אני יכולה לעשות את זה. לא רציתי לשים את עצמי על המסך ולקבל ביקורות לועגות". 

2. מי זאת קארי?
תופתעו לגלות אך קריסטין דייויס, שמגלמת את דמותה של שרלוט יורק, הייתה אמורה לגלם את קארי בראדשו. בזמן שהשחקנית שרה ג'סיקה פארקר עדיין שקלה את התפקיד, יוצר הסדרה דארן סטאר החליט למקם את דייויס במקומה. לבסוף, שהשחקנית המיועדת הסכימה לחוזה, דייויס קיבלה את דמותה של שרלוט – ומשם היסטוריה. 

שרה ג'סיקה ב''סקס והעיר הגדולה'' (צילום: צילום מסך)
שרה ג'סיקה ב''סקס והעיר הגדולה'' (צילום: צילום מסך)

3. מיסטר ביג הוא אדם אמיתי
מעריצי התוכנית ודאי כבר יודעים שהיא התבססה על הספר "סקס והעיר הגדולה" מאת קנדיס בושנל. כעת נחשף שגם מיסטר ביג מבוסס על מנהל הוצאת הספר האמיתי, רון גלוטי, שבושנל יצאה איתו במשך שנה. "הוא היה אחד מהחבר'ה של ניו יורק שהייתה להם אישיות גדולה – פשוט שמים לב אליו ברגע שהוא נכנס לחדר", סיפרה ל-New York Post בשנת 2004. 

4. אופנה וכו'
מלבד חיי האהבה של ארבע הבנות, הסדרה עוסקת לא פחות באהבתן לאופנה ולסטייל. חדי ההבחנה שמו לב שאין אפילו בגד אחד שחזר על עצמו לאורך הפרקים, למעט ג'קט הפרווה שהופיע בפרק הראשון לסדרה ולאחריו גם בסצנה האחרונה של התוכנית. 

5. סצנות העירום של שרה ג'סיקה פארקר
אחד התנאים המזוהים ביותר עם השחקנית המפורסמת עמד על כך שאינה תהיה שותפה בסצנות עירום. היא הציבה חוקים נוקשים בכל הנוגע למגע ואינטימיות בסדרה, לכן לא תוכלו לראות אותה מבצעת שום אקט אינטימי מלבד נשיקות ותמיד כשתוריד את בגדיה שרה ג'סיקה פארקר תישאר עם הלבשה תחתונה.