היום (רביעי) נערכה מסיבת עיתונאים להשקת שירותי "דיסני+" בישראל, שתעלה ביום חמישי הבא. "דיסני+", עלתה בנובמבר 2019 והגיעו עד כה ל-137 מיליון צופים. דיסני פלאס מייצרת תכנים מקוריים עבור הפלטפורמה שלה באולפני "דיסני", "פיקסאר", "סטאר-וורס", "מארוול", "נשיונל ג'יאוגרפיק", "סטאר" ועוד.

ההשקה בישראל היא חלק ממה שמכנים ב"דיסני+", "הגל השלישי" שלהם, עם התרחבות ל-60 מדינות ברחבי העולם. דיסני מושקת עם ממשק משתמש בעברית, עם דגש על לגליזציה בעברית - עם דיבוב בתכנים המתאימים. דיסני תאפשר עד 4 מחשבים המחוברים לצפייה במקביל. דיסני פלוס מבטיחה להביא שילוב של עולמות תוכן, מ"הקרדשיאנס" ו"פאם וטומי" ועד "אובי וואן קנובי" ו"בת הים הקטנה".

לעומת תוכני הילדים שהיו מזוהים עם דיסני, התכנים של "סטאר" מביאים בידור לקהל הבוגר, מ"האנטומייה של גריי" ועד "הסימפסונס", לצד ספריית קולנוע וסרטים אייקוניים כמו "אשה יפה", "תיקים באפילה" ו"אבודים". ביום ההשקה בישראל יהיו ב"דיסני +" יותר מאלף סרטים, 400 סדרות ו-120 תכנים מקוריים.

שירותי "דיסני +" יהיו זמינים  לכל קהל הצופים. בשלב ההרשמה המוקדמת יהיה מחיר החבילה 319 ש"ח לשנה, והמחיר הרגיל יהיה 39.90 ש"ח לחודש או 399 שקלים לשנה. בנוסף "דיסני +" תפעל בשיתוף פעולה עם "Yes", שתציע חבילות מיוחדות ללקוחותיה.