ראיליטי השידוכים המצליח של "קשת 12", "חתונה ממבט ראשון", עלה לפני חודש וכבר הספיק לעורר עניין רב לגרוף אחוזי רייטינג גבוהים. עד כה הספקנו להכיר מתחת לחופה את הזוגות מעין ובן, עידית ורפאל, לימור וליעד, מאי ומשה, גיא ומתן, קטיה וליאור ורינת ודניאל שנפרדו בדיוק.

הזוגות יצאו לירחי הדבש שלהם מעבר לים, וממש עכשיו הם עכשיו מתחילים לעבור לדירות משותפות ולחיות חיים משותפים. אחרי הרבה פרקים בהם עקבנו אחרי הזוגות, אמש שודר פרק "המומחים מדברים", שלא ממש הציג התקדמות ההתרחשויות, והצופים פעלו בהתאם, בניסיון לסחוט עוד קצת את התרנגולת שמטילה ביצי רייטינג.

כמו כן, ביום שלישי השבוע עלתה העונה החדשה של "האח הגדול", ולמרות כל האתגרים הצליחה "רשת 13" להוכיח שהפורמט הוותיק עדיין רלוונטי ומושך קהל, כשפרק הפתיחה של העונה השיג אמש נתון מרשים במיוחד של  21.4 אחוזי צפייה ו-564 אלפי צופים.

זאת, בעוד הריאליטי המצליח של "קשת 12" ספג מכה וקיבל את הנתון הנמוך ביותר שלו מאז פתיחת העונה לפני חודש - 14 אחוזי רייטינג ו-349 אלפי צופים. זה היה הערב הראשון בעונה במהלכם הצליחה "רשת 13" לגבור על הפורמט המצליח של "קשת 12".

אחרי שעד כה כמעט כל הפרקים בעונה עברו את רף 20 אחוזי הרייטינג היוקרתי, אמש, פרק "המומחים מדברים" ספק מכה וקיבל 16.1 אחוזי רייטינג בלבד, ו-388 אלפי צופים.

פורמט הריאליטי המצליח אמנם ניצח בגדול את המתחרה "רשת 13", ששידרה את "המקור" שקיבלה 8.7 אחוזים ו-200 אלף צופים בלבד, אך ירד מהרף שהציב לעצמו. ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה  13.5 אחוזי רייטינג ו-333 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13"  שקיבלה  6.5 אחוזי רייטינג 151 אלפי צופים.