בתחילת חודש אפריל שבה לחיינו תוכנית הריאליטי "אהבה חדשה" העונתה השנייה, בהנחיית מאיה ורטהיימר, שהחליפה את לירון ויצמן, ברשת 13, והמסע של מריאנה, שני, אל ודנה למציאת אהבת אמת יצא אל הדרך. עם סיום העונה אמש, נתוני הרייטינג לא היו חד משמעיים, הזכיינית אמנם לא יכולה להכריז על הצלחה גדולה, אך אבל יש גם נתון מעודד.

הפרק האחרון של "אהבה חדשה" - פרק האיחוד, שודר אמש, ובו הבנות נפגשו חצי שנה אחרי הצילומים והתעמתו עם הגברים שהלכו, אלו שנשארו, ולא ויתרו על עימות גם ביניהן רגע לפני המפגש. עם זאת, מריאנה דייץ וסרגיי סבטינצקי הם הזוג היחיד שנשאר יחד והמשיכו את הזוגיות חצי שנה לאחר הצילומים. סרגיי אף פגש את הבן של מריאנה, שאמרה כי היא תפגיש את בנה רק שתהיה בטוחה שתצא עם מי שהיא שלמה איתו.

בתקופה אחרונה "רשת 13" הפסידה ל"קשת 12" כמעט בכל ערבי השידור, למעט בימים בהם שודר "האח הגדול", כך שכדאי להשוות את הנתונים לנתוני העונה הקודמת. פרק הבכורה של העונה השנייה של "אהבה חדשה", הציג נתון מאכזב כשהשיג 12.8 אחוזי רייטינג ו-331 אלף צופים, כאשר הפרק המקביל בעונה הראשונה ששודר באוקטובר 2020, הניב נתון של 13.6 אחוזים.

פרק הסיום לעומת זאת, הציג עלייה קטנה מהעונה הראשונה, עם נתון של 11.3 אחוזי רייטינג ו-266 אלפי צופים, לעומת פרק סיום העונה הראשונה שקיבל  11.1 אחוזים אחוזים ו-281 אלפי צופים.

זה כמובן לא היה מספיק כדי לגבור על "קשת 12", אף ששידרה תוכנית "מאחורי הקלעים", לא מחדשת במיוחד של "הסודות מאחורי צומת מילר", וקיבלה 14.2 אחוזים ו-349 אלפי צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה  16.7 אחוזי רייטינג ו-427 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13"  שקיבלה 6.7 אחוזי רייטינג ו-176 אלפי צופים.