אם טרם שמעתם, אם טרם נרשמתם, כדאי שתכירו - שירות הסטרימינג דיסני+ הגיע רשמית לישראל. למה זה חשוב? כי כעת, כל תכני  דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים ועוד שלל הפקות מכובדות וראויות נמצאות רק במרחק לחיצת כפתור. עבור המאורע המשמח, ריכזנו עבורכם חמש המלצות לדברים שאסור לכם לפספס:

5. רק רוצחים בבניין

קומדיה אמריקאית על שלושה דיירים בבניין אחד המכורים לפשעים קשים. לאחר שמבוצע רצח בבניין בו הם גרים, השלושה פותחים פודקאסט העוסק בחקירת האירוע. את הסדרה יצרו סטיב מרטין (המשחק בתפקיד הראשי) וג'ון הופמן.  את השלישייה המרכזית משלימים מרטין שורט (סאטרדיי נייט לייב) וסלינה גומז (מכונת הכסף).

4. איך פגשתי את אבא

סדרת ספין אוף ללהיט "איך פגשתי את אמא". את התפקיד הראשי של סופי מגלמת הילארי דאף, אשר יחד עם קבוצת חבריה חווה את עולם הדייטינג של 2022. מי שאהב את סדרת המקור לא צפוי להתאכזב.

3. כל תכני MARVEL

אי אפשר לבחור סדרה או סרט אחד מהעולם הקולנועי של מארוול ולהתמקד בהם, שכן הם קשורים זה לזה בצורה אדוקה. לכל מי שרוצה לחזור על הסרטים הראשונים, או סתם לצפות פעם נוספת ב"מלחמת האינסוף", יוכל לעשות זאת כעת. 

כמו כן, דיסני + היא בית עבור סדרות הטלוויזיה של ה-MCU, וביניהן "וונדהויז'ן", "הפאלקון וחייל החורף", "לוקי" ועוד. לאחרונה עלתה גם הסדרה "מיס מארוול", המביאה במרכזה דמות חדשה אשר אמורה לקבל תפקיד גדול יותר ב-MCU בעתיד.

2. המנדלוריאן 

סדרה הלוקחת חלק בעולם הנרחב והמופלא של "מלחמת הכוכבים", כאשר במרכזה שתי דמויות שיכנסו לכם ללב כבר מההתחלה. המנדלוריאן (פדרו פסקל), צייד ראשים שנשבע לעולם לא להוריד קסדתו מראשו, מקבל לחזקתו יצור קטן וחסר ישע (אשר זכה לכינוי בייבי יודה, על רקע דמיונו לדמות הפופולארית) ומגן עליו מפני דורשי רעתו.

הסדרה חודשה כבר לעונה שלישית, כאשר הדמויות גם מופיעות בסדרת הבת "הספר של בובה פט" (אף היא בדיסני +).

1. המחזמר המילטון (2020)

למי שטרם שמע על התופעה (איך לעזאזל?) מדובר במחזמר מבית היוצר של לין מנואל מירנדה, שבמשך כמעט שלוש שעות מספר לכם את סיפורה של ארצות הברית בשנותיה הראשונות, דרך שירי היפ-הופ. הייחודיות של המחזמר, כפי שהיטיב לנסח אותה מירנדה עצמו היא "שאנחנו חבורה של בני מיעוטים שמספרים את סיפורם של חבורת גברים לבנה". 

המחזה עצמו שם את דמותו של האב המייסד אלכסנדר המילטון, שר האוצר הראשון של ארה"ב (בגילומו של מירנדה) במרכז העלילה, כשמולו יריבו-חברו ארון בר (לימים סגן נשיא ארה"ב). המחזמר, שהגיע מאוף-ברודווי לברודווי ורץ במשך שנים ארוכות נחשב ללהיט בינלאומי וניתן לראותו בשלל ערים ברחבי העולם.