תוכנית ריאליטי חדשה, המבוססת על סדרת הדרמה הקוריאנית שכבשה בשנה שעברה את העולם "משחקי הדיונון", צפויה לצאת בעתיד הקרוב בשירות הסטרימינג של נטפליקס.

התוכנית, Squid Game: The Challenge, נמצאת כעת בתהליך ליהוק המשתתפים שייקחו חלק ב"ניסוי החברתי הגדול ביותר של נטפליקס אי־פעם".

היא תהיה בעלת צוות השחקנים הגדול ביותר בתולדות הריאליטי, עם 456 שחקנים אמיתיים, שיתחרו בסדרה של משחקים בהשראת התוכנית על מנת למצוא שורד יחיד שיזכה בפרס "משנה חיים" בסך 4.56 מיליון דולר (הסכום שקיבלו המתמודדים בסדרת הדרמה במטבע קוריאני בהמרה לדולר)

המשתתפים בריאליטי יכולים להגיש הצעה מכל חלק בעולם, בתנאי שהם דוברי אנגלית. "ההימור גבוה, אבל במשחק הזה הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לך הוא שתלך הביתה בידיים ריקות", נמסר מנטפליקס.

זאת בניגוד לסדרה המקורית - שהפכה לתוכנית הפופולרית ביותר של נטפליקס בכל הזמנים - ובה כל משתתף שנפסל במהלך משחקי הילדות הוצא להורג לצורך שעשוע של יוצרי המשחק העשירים.

"מי יהיה בן ברית, על מי תסמוך ובמי תבגוד במבחן האופי האולטימטיבי הזה?", נאמר שלשום בהודעת נטפליקס על ליהוק הריאליטי זמן קצר אחרי ההודעה הרשמית כי הסדרה המקורית תחזור לעונה שנייה.