ריאליטי האוכל של "קשת 12", "מאסטר שף", חזר אמש לעונה חדשה ועשירית במספר. בעונה הטריה ישתתפו השף חיים כהן, מיכל אנסקי, השף אייל שני, השף ישראל אהרוני, אליהם הצטרפה רותי ברודו. 

הפרומואים לתוכנית ששודרו ב"קשת 12", הבטיחו הפתעה מיוחדת לכבוד העונה העשירית, "מבחן הכניסה הגדול ביותר בתולדות מאסטר שף - מבחן העשור". אך נראה כי משהו בתבשיל של הזכיינית לא עבד כמצופה.

בימי ערוץ 2, כשהרייטינג היה גבוה בהרבה בכל תוכנית ששודרה, זכור לרבים, משדר הגמר של העונה השלישית שלה שבר שיאים והיה למשדר הנצפה ביותר בישראל בטלוויזיה המסחרית בכל הזמנים, עם שיעור צפייה של 46.6 אחוזי רייטינג. 

משדר הגמר של העונה הקודמת, עונת ה-VIP של התוכנית קיבל הציג נתון רייטינג מרשים יחסית לתקופה של 20 אחוזי רייטינג, בעוד פרק הפתיחה של העונה הנוכחית קיבל אמש 16.2 אחוזים ו-377 אלפי צופים בלבד.

ניתן לתלות את הנתון החלש יחסית בשיבוץ מול התוכנית החזקה ביותר של המתחרה, "רשת 13", הריאליטי "האח הגדול", שהציג השנה נתוני רייטינג גבוהים לעומת שנים קודמות, ונחת אמש על 15.6 אחוזים ו-395 אלפי צופים. מה שהביא למצב בו ה"מאסטר שף" ניצח באחוזים אך הפסיד בספירת אלפי הצופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה 15.7 אחוזי רייטינג ו-387 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13"  שקיבלה 5.5 אחוזי רייטינג ו-159 אלפי צופים.