אין ספק שלמרות שהחלק השני והדרמטי של סופ"ש הזוגות ב"חתונה ממבט ראשון" כבר מאחורינו, אנחנו עדיין מתקשים להתאושש משלל ההתרחשויות שאירעו בדקות המתוחות, במהלכן לימור הודתה בפני מאי שהיא לא נהנית, בלשון המעטה, מהקשר המתפתח עם ליעד. מה הבעיה בשיתוף המורכב? שליעד שמע את הכול.

אסתה ברודצקי-קאופמן, מומחית לדייטינג ויצירת זוגיות, הביעה את דעתה על הפרק עמוס התהפוכות בשיחה עם איריס קול ב-103FM: "אנחנו רואים את המשך המגמה הקשה מאוד של ה'תאונמי'. הדבר המרכזי שאני מקווה שהשומעים רואים בדיוק כמוני, זה את רמת הילדותיות שעל פיה לימור מנתחת את החיים. היא חוזרת שם כל הזמן על הדברים של 'אני באתי ורציתי להרגיש כמו מאי'. היא הביאה את עצמה לתוכנית ולא אף אחד אחרת".

"הבעיה היא עניין של אגוצנטריות, אני לא אומרת שהיא בחורה רעה", הוסיפה, "זה שלב של ילד, אחד מהשלבים שהוא צריך לעבור. ילד שלא עבר נכון את השלב האגואיסיטי לא יכול להמשיך לתקדם ולדעת לשים בזוגיות את הצרכים שלו קצת מאחור. נשים את משה בצד, אבל מאי למשל, רואים איך היא בקיאה בכל הסיפור של לשים את הצרכים שלה בצד, רואים את הזגזוג המאוד בוגר שלה. אצל לימור אין את זה, היא ראתה את מאי ושכחה מליעד המסכן".

על הרגע שבו האזין ליעד לכל הביקורות עליו, אמרה ברודצקי-קאופמן: "למה ליעד אוהב שמתעללים בו? זו שאלה אחרת. ליעד תמיד מפספס עם האמת, הוא תמיד נותן כסיבה למשהו את מה שיוצא לו מהפה, אך זו לא האמת. ההסתכלות הבסיסית שלה צריכה להיות על מה היא מביאה לקשר. היא בכלל לא שואלת מה היא מביאה לקשר".