הרבה פרצופים התחלפו על מסך של מהדורות החדשות השונות לאורך השנים, וחלק מהכתבים נעלמו במרוצת הזמן מהעין הציבורית ובחרו ללכת בכיוונים אחרים. יצאנו לבדוק: איפה הם היום?

יורם בינור

יורם בינור היה אחד ממייסדי חברת החדשות של ערוץ 2 (כיום N12) ושימש במשך כ-15 שנה ככתב לענייני ערבים. בינור היה ידוע בכתבות שערך ביישובים הערביים, בעזה ובאיו"ש ובהן הפגין את שליטתו בנימי הרחוב הערבי, מה שגם זיכה אותו בפארודיה משעשעת ב"ארץ נהדרת". בשנת 2008 עזב בינור את חברת החדשות בעקבות סכסוך עם הפרשן לענייני ערבים, אהוד יערי. ב-2011 השתתף בינור ב"360", תוכנית תחקירים קצרת ימים של "רשת" שלא הצליחה, ומאז לא נראה עוד על המסך. בשנים האחרונות מקדיש בינור זמן לתחביבו, אגרוף, ובעמוד הפייסבוק שלו הוא מרבה להעלות תמונות שלו מתאמן ונלחם בזירה.

סלימאן א-שאפעי

לצד בינור, גם סלימאן א-שאפעי עבד שנים ארוכות בחדשות 2 ככתב שטחים ודיווח מרצועת עזה ומיהודה ושומרון. הוא זכה לפופולריות רבה, שבאה לידי ביטוי בדמות הפארודית שביסס עליו אלי יצפאן בתוכניתו המצליחה בתחילת שנות ה-2000, וכונתה "שאפיק אל-חרטטה". ב-2009 פוטר א-שאפעי מחברת החדשות לאחר שכתב ספר על חטיפתו של גלעד שליט, מבלי שקיבל אישור לכך. בעשור האחרון א-שאפעי הופיע מספר שנים בערוץ 20, ולאחרונה הוא הופיע כפאנליסט במהדורת האינטרנט "דמוקרTV".

יוסי עין-דור

חבר נוסף בדגור המייסדים של חברת החדשות הוא יוסי עין דור, ששימש ככתב וכמגיש מבזקים, וזכור בעיקר כמי שהגיש את המבזק הראשוני על פגיעת המטוס במגדלי התאומים ב-11 בספטמבר 2001. ב-2004 עזב את חברת החדשות ובחר לפנות לקריירה אקדמית: הוא מרצה לעיתונות וטלוויזיה במספר אוניברסיטאות ומכללות, בהן בית הספר לתקשורת של המכללה למנהל, ובית הספר לחברה וממשל במסלול ללימודי ביטחון והגנת העורף של מכללת בית-ברל.

יפעת זמיר

יפעת זמיר הייתה ממקימיה של חברת החדשות של ערוץ 10, ולאחר שנה עברה לחדשות 2 ושימשה כמבזקנית ומגישה מחליפה של תוכניות כגון "שש עם" ו"סדר עולמי". ב-2009 עזבה את עולם התקשורת ומונתה למנכ"לית הראשונה של עמותת כ"ן - כוח נשים לקידום מנהיגות נשים בישראל. לאחר מכן כיהנה כמנכ"לית עמותת שקיפות בינ"ל ישראל, וכיום היא משמשת כמנהלת מרכז היזמות והחדשנות הטכנולוגית בעיריית הרצליה.

לילך סונין

לילך סונין זכורה לאוהדי הספורט מהשנים בהן שימשה ככתבת ערוץ הספורט, ובין היתר הביכה את המאמן האגדי, סר אלכס פרגוסון, כשהתבלבל לפני משחקה של מנצ'סטר יונייטד מול מכבי חיפה וייחס לחיפה את התוצאות של הפועל תל אביב באירופה. ב-2004 הצטרפה לחברת החדשות, שם שימשה כמגישה ומבזקנית עד שב-2013 בחרה לעזוב. כיום סונין עובדת עם בן זוגה, הבמאי אהרון קצ'לס, ושימשה כמפיקה של סרטו האחרון "דרומית לגן עדן".