חודש עבר מאז שהזוגות של "חתונה ממבט ראשון" נפגשו לראשונה מתחת לחופה, ובשבועות האחרונים הם עברו לדירות משותפות והחלו לחיות חיים יחדיו. בפרקים האחרונים נערך מפגש הזוגות במהלכו הזוגות שהשתתפו בעונה נפגשו אלו עם אלו, מפגש שהעלה הרבה מתחים ומחשבות. גולשי "מעריב אונליין" מקבלים הצצה מיוחדת מתוך הפרק שישודר במוצאי שבת ב-21:15 ב"קשת 12", כאשר מאי ומשה חוזרים ממפגש הזוגות וזה מגביר את הלחץ של מאי לגבי הזוגיות שלהם.

"היה לי שבוע לא פשוט, אני הלכתי למפגש הזוגות הזה מוכן", אמר משה. "התכוננתי. ועדיין זה לא מנע את זה ש... שהיה לנו מורכב. יותר מורכב משחשבתי שיהיה לנו".

ואילו מאי מצידה סיפרה: "אני רואה כאילו, זוג אחד שהוא בעצם במקום, כאילו, 10 צעדים ממני, וזוג אחד שהוא 10 צעדים מאחוריי. אני פשוט הרגשתי כאילו אני על ספינה, ממש ממש ממש מיטלטלת, ללא הפסקה. ללא הפסקה. אני הרגשתי שאני מותשת נפשית".

"משה, באופן מאוד מאוד מעורר הערצה, נורא ידע להקשיב לעצמו, ונורא ידע לא לאבד את עצמו. הוא כאילו בא והציב לי המון המון דגלים של כאילו. תראי אותי, עכשיו אני רוצה שתראי אותי, אני לא זז ימינה, שמאלה. אבל כשהוא זז אז הוא אמר לי משפטים של "אני מותש, אני עייף. הרבה פעמים עשיתי דברים כי זה היה לך נוח. את יודעת, לא נעים לי לשמוע את זה".