אחרי תוכניות ריאליטי אוכל רבות ששטפו את המסך בשנים האחרונות, "רשת 13" עלתה אמש (שני) עם פורמט חדש - "שף מתחלף" שתנסה להתחרות על לב הצופים. הפעם לא מדובר בבשלנים צעירים שיככבו על המסך, אלא בשפים המובילים בישראל. על פי פרק הבכורה, נראה כי הריאליטי החדש לא הצליח לעמוד בציפיות.


במסגרת הפורמט החדש, המסעדנים המפורסמים בישראל יחליפו תפקידים. בכל פרק יתחלפו צמד שפים שונה, כל אחד מרקע תרבותי, אקדמי, מקצועי וקולינארי שונה, ואף גישות ניהוליות מנוגדות. בפרק ששודר אמש היו אלו השף המפורסם שגב משה שאחראי על מסעדת "שגב ארט", וירון שלו, השף והבעלים של מסעדת "טוטו". גם המסעדנים המפורסמים לא הצליחו להרים את אחוזי הצפייה בתוכנית אל מעבר לקו ה-10%.


"שף המתחלף" של "רשת 13" השיחה אמש נתון פתיחה חלש במיוחד של 9.7% ו-236 אלפי צופים, והגיעה לשיא שלילי להשקה של תוכנית בישול מאז הפיצול. המתחרה החזקה "חתונה ממבט ראשון" של "קשת 12" רשמה ניצחון, אך כפי שקרה עד כה בפרקי "המומחים מדברים", לא הגיעה לנתון חזק בהשוואה לפרקים רגילים וסיימה את הערב עם 14.7 אחוזי צפייה ו-364 אלפי צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה  12 אחוזי רייטינג ו-334 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13"  שקיבלה 7.3 אחוזי רייטינג ו-187 אלפי צופים.