אווירת סיום הקורס של חתונה ממבט ראשון נכנסה באופן רשמי לתוקפה. ובעוד 42 הימים המשותפים תחת המצלמות מגיעים לסיומם, יש זוגות שמתעסקים בביסוס הקשר וצבירת רגעים טלוויזיוניים ויש את לימור וליעד (או שכבר אין). 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מאי ומשה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
מאי ומשה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

מאי ומשה

אם כבר עסקנו באווירת סוף קורס, אז קחו להמחשה את מאי ומשה. הזוג שמצטיין במפגש עם אנשים ובירחי דבש בחר בדיוק בדרך המתאימה לו לחגוג את המאורע. 

זה התחיל באווירת הצחוקים והשיגועים של משה – החל מהחוזה על הכלב (שאפילו הוביל להיכרות ראשונית של עידית ורפאל עם הומור, עכשיו נותר ליישם) המשיך לסיפור המרגש על הרילוקיישן, והסתיים בחגיגת הרמות לקראת ההחלטה.

פייר, יש הרבה מה לומר על הזוגיות ביניהם, ואולי זאת רק ההשוואה המובהקת בינם לבין הזוגיות המתפוררת של ליעד ולימור במהלך הפרק – אבל יש כאן תחושה שזה הולך לעבוד. אז כשבין צניחה חופשית מטאפורית לצניחה חופשית אמיתית, משה משחרר רגשות מול יעל ומתרגש – גם אנחנו הרגשנו שם משהו, מחזיקים אצבעות (במיוחד בשביל ריי).

לימור וליעד, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
לימור וליעד, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

ליעד ולימור

הנה חברים, סבלנות משתלמת. חיכינו וחיכינו לרגע שהסאגה המעייפת הזאת תגיע לסיומה על מרקע הטלוויזיה שלנו, ואתמול סוף סוף זה קרה. אם נודה באמת, לא היה שום ספק שמדובר בפרידה של ליעד ולימור מהרגע שהפרומואים לפרק נפתחו בהצהרה שאחד הזוגות יפריד כוחות (רק המון תקווה שלא יהיו הפתעות). 

ת'כלס, לאורך כל הפרק השניים המחישו בדיוק למה זה לא עובד – הם יכולים להתווכח שעות על גבי שעות, כשהם אפילו לא מדברים על אותו הנושא. 

ליעד נפגע ונעלב כשלימור מתכננת את חלוקת הרכוש ביניהם (לפני שגופת היחסים שלהם בכלל התקררה), בעוד היא בכלל מתוסכלת שהוא לא רואה איך היא מנסה שיהיה לו טוב. זה המשיך בהליכה המתישה בהיסטוריה לקראת דייט מתיש עוד יותר, שאישרו להם (וגם לנו) שזה באמת בסדר לשחרר.

"אנחנו נמצא אהבה", לימור מסכמת את החוויה המשותפת ומוסיפה: "זה פשוט לא מנט טו בי" (לא יכולנו להגיד את זה טוב יותר). מפתחו של ירח הדבש ועד לרגע האחרון השניים הוכיחו בצורה מופתית איך לא לנהל זוגיות, איך לא לתקשר ומה קורה כשמשדכים אנשים שפשוט לא מתאים האחד לשנייה (אהמ, יעל ודני).