אליאב טעטי הודח בשבת האחרונה מבית האח הגדול כשברקע בכי תמרורים של זוגתו בר שצעקה בהיסטריה "אמאל'ה, אמאל'ה, אני לא יודעת מה לעשות עכשיו, אני לא מסוגלת". אותה בר להזכירכם ישבה בחדר האח הגדול רק לפני שתי הדחות ולעגה וביקרה את מרינה שהעזה למרר בבכי כשהחבר הטוב שלה עומרי הודח מהבית. "בואי, הוא לא מת, אל תגזימי", אמרה בביקורת על חברתה לבית.

אז בואי בר, אליאב לא מת, אל תגזימי, הוא רק יצא מהבית לחבריו ואהוביו, ולעדר של מעריצות. תוכלי לפגוש אותו בחוץ כשתצאי. נכון שאת צודקת וייתכן שהוא לא יחכה לך, או לפחות לא יישאר נאמן לך, כי לפי הריאיון האחרון שהעניק בתוכנית הבוקר ברשת 13, הוא אמר שהוא ידע שאת מאוהבת בו אבל רמז שהוא לא הרגיש אותו דבר ושטליה דווקא הייתה מעלייך.

לעומת בר וסצנת הגיז'דורים שגם יצאה בווידוי אהבה מסעירים בחדר האח ועל רצפת השירותים ולכל מי שרק רצה לשמוע עד כמה היא מאוהבת באליאב, טליה הציגה איפוק, ריסון ופאסון, בדיוק כמו שעשתה מתחילת העונה עם כניסתה לבית וכשנאלצה לראות מדי יום ושעה אל מול עיניה את הגבר שלה מנשק אישה אחרת.

למרות האיפוק, ניכר היה שכואב לה, אך היא ניסתה לשמור על ארשת פנים קפואה. אלא שאותם פנים אצילות בהם ניחנה הסגירו את האמת. בזמן שבר מיררה בבכי וכולם מסביבה ניחמו אותה, טליה הייתה הגיבורה האמיתית בסיפור, וכמו בסצנה רומנטית מרגשת בסרט צרפתי, עם מעט רעש, שום תנועה, אבל הרבה כוח במבט ובמימיקות בפנים, הביטה טליה לבדה במעלה המדרגות על אהובה שהלך. כל עוד אליאב היה בבית, לידה, גם אם עם אחרת, היה לה סיכוי לגרום לו להתאהב בה מחדש. עכשיו כשהוא בחוץ הכל התפייד. ובדיוק באותו רגע במדרגות נפל לה האסימון, אז היא הבינה את מה שכולנו כבר ידענו וראינו והיא התכחשה לו לאורך כל הדרך - טליה עדיין אוהבת את אליאב.

ואם אליאב ישכיל לראות את התמונה המלאה, והוא יבחר באהבה העוצמתית של טליה. ברגע הדחתה או זכייתה, ימים יגידו, יוכלו השניים להתאחד ולהפוך לגל גברעם ותום חיימוב הבאים ולזכות בכל הקופה של דקות התהילה ואהבת הקהל שלשמם התכנסו מלכתחילה בבית האח הגדול.

אתם מדמיינים את הרגע הטלוויזיוני הזה, בגמר הגדול של האח הגדול,  כשבר וטליה על ספת הגמר, כשאף אחת מהן לא זוכה, וכשהשתיים יוצאות אליאב רץ לחבק ולנחם את טליה ולא את בר. זה יהיה השיא של העונה.

ואולי, רק אולי, עכשיו כשאליאב כבר לא בתמונה, ופינה מקום בלבה של טליה, היא תיענה לחיזורים של שחף ולזכות באהבה משל עצמה בבית. מגיע לה, וגם מגיע לשחף, הדייר החביב עליי העונה. ואז אליאב ייאלץ לצפות בהם מתאהבים ומתנשקים על המסך, כשהוא מרחוק ובלי יכולת לעשות שום דבר, בדיוק כמו שטליה נאלצה לחוות בבית כשצפתה בצמד הנאהבים 'בכאילו' בר ואליאב.