בסוף השבוע האחרון הסתיימה העונה השלישית של סדרת הקומיקס וגיבורי העל הנפלאה "הבנים", מבית "אמזון פריים", (ובה מככב השחקן תומר קאפון בין השאר, שעושה חיל מעבר לים עם דמותו, שכיר חרב צרפתי). בראיון שהעניק התסריטאי אריק קריפקי למגזין האמריקאי "deadline" הוא התייחס לפארודיה שעשה על הסרטון של השחקנית הישראלית גל גדות.

עם פרוץ מגיפת הקורונה פרסמה הישראלית סרטון בו היא גייסה שורת חברים מפורסמים לשיר איתה את השיר "Imagine" של ג'ון לנון, במטרה להעלות את המורל, אך הרבה מאד גולשים זעמו על הצעד והאשימו אותה בניתוק מהמציאות וניסיון למשוך תשומת לב. המחווה שנועדה לעורר אנשים בשעת צרה הפכה לאחד הרגעים המביכים בקריירה של גדות, ולאחרונה גם היא הודתה שזה נעשה בחוסר טעם. במהלך העונה האחרונה, גם כוכבי הסדרה המצליחה "הבנים" הוציאו פרודיה משלהם על השחקנית הישראלית.

בגרסה של "הבנים", דמותו של דה דיפ ("המעמקים") בגילומו של צ'ייס קרופורד, לוקחת על עצמה את תפקידה של גדות, ומתחילה את הפתיחה הקרה עם מונולוג חסר מודעות דומה. "כולנו נמצאים בזה ביחד, וביחד נוכל לדמיין עולם אחר", הוא מבטיח בסרטון. משם, הוא, איי-טריין (ג'סי אשר), בלאק נואר (נתן מיטשל), פאטון אוסוולט, ג'וש גאד, מילה קוניס ואשטון קוצ'ר, אליזבת בנקס, קומאייל נאנג'יאני, עיישה טיילר ורוז ביירן שרים את "Imagine".

"אני אוהב את סרטי 'וונדר וומן' ואני מבין ומכבד שהיא ניגשה לזה מתוך כוונות טובות", אמר קריפקי. "אני חושב שהיא גם מודה בזה עכשיו, אבל זה היה ממש טעם רע - התפיסה שאנשים מבועתים וממש נעולים בבתים שלהם, אבל סוג של שיר בזיופים של חבורה של מפורסמים, זה מה שכולם צריכים להיות שמחים שוב. זה היה בסופו של דבר פיצוץ של בועת הסלבריטאים".

"אז, למחרת, עשינו פגישה בזום של הכותבים, וזה היה כל מה שיכולנו לדבר עליו", נזכר קריפקי. "היה בזה רעיון מתנשא של 'אנחנו הולכים לתת לכם את המתנה הסלבריטאית שלנו', והעובדה שזה הגיע מ'וונדר וומן' ממש משך את תשומת ליבנו. אם חלק גדול מהתוכנית צוחק על עולם הסלבס, איך לא נעשה בזה שימוש".