שנים שחברי ערוץ הכיבוד, הנושאים בגאון את הכינויים שקד פררה, אסטמה דה לוקו ולידוי, מצליחים להצחיק אותנו גם כשהמצב במדינה לא תמיד מאפשר זאת. בימים אלה הם יוצאים בסרט הקולנוע החדש והראשון ע"ולה לראש", שיעלה מחר לאקרנים, ומארחים בו את ערן זרחוביץ', תום יער, רותם סלע ועוד רבים וטובים.

דור מוסקל, עומר ריבק, ורותם קפלינסקי, הלוא הם חברי "ערוץ הכיבוד", שוחחו עם איריס קול ב-103FM וסיפרו על ההחלטה לצאת בסרט בכיכובם: "זה הכובע הכי כיף בינתיים, הכובע של הטרלולים. באנו עם רעיון, ואמרו לנו שזה חמוד ושכדאי לנו לפתח את זה אבל שזה לא אפוי, עשינו סיבובים עם זה".

"היה קורונה באמצע, והיה מייאש, ואמרנו 'פעם אחרונה שאנחנו כותבים את זה', ואז כתבנו עוד", הוסיפו החברים. באשר לעלילת הסרט, שיתפו: "מדובר בלהקה מצליחה שיש לה רק להפסיד, אומרת משהו שהוא לא פוליטיקלי קורקט שמסבך אותה עם המדינה והתקשורת. כדי לחפות על הטעות שהם עשו ולרכוש את אהבת הקהל, הם צריכים להתגייס לצבא בגיל 30, מבנה האישיות שלהם והמעמד שלהם מקשים עליהם, אבל הם בכל זאת מתגייסים. ולמרות שהם מתגייסים ל'להקת היח"צ' הם לא מצליחים".

יש הרבה ביקורת על התנהלות הצבא, הטאלנטים שם ותרבות הביטוי. אתם לועגים לזה?
"אני לא יודע כמה המילה ביקורת נכונה, אנחנו פשוט צחוקים על המצב הקיצוני. הכל פופ, גם הצבא, גם הפוליטיקה, זה העולם, אנחנו נהנים ממנו, אנחנו גם סולדים ממנו".

בלי המקובלים לא מקבלים תקציב לסרט?
"קיבלנו את התקציב לפני המקובלים. יש בסרט המון שחקנים שאנחנו אוהבים ויש שחקנים שהם לא מקצוענים שהם עושים הופעה מעולה".

בהמשך, התייחסו השלושה לשחקנים האורחים המשחקים לצדם בסרט: "אלה אנשים שאנו אוהבים, הם גם שיחקו בדברים שלנו בעבר והם חלק מאיתנו".