ריאליטי האוכל של "קשת 12", "מאסטר שף", חזר לעונה חדשה ועשירית במספר, בה משתתפים השף חיים כהן, מיכל אנסקי, השף אייל שני, השף ישראל אהרוני והשופטת החדשה, רותי ברודו. כבר מתחילת העונה נראה כי הוויכוחים בשולחן השופטים לא מפסיקים לרגע.

בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" שוב הגיעו אייל שני וישראל אהרוני לאי הסכמה - והפעם בנושא של שילוב עגבנייה ולימון, שגרר התכתשות נושא המטבח התאילנדי כולו. 

"כאן זו מנה שהזכירה לי מנות של שייטל, תאילנדיות", אמרה אנסקי לאחד המתמודדים. "וזה מאוד סוער, חזק, חריף, מלוח, חמוץ. ואז אני שואלת את עצמי אם זה מאוזן, כי אני לא יודעת לתקן את זה".

"אני יודע לתקן את זה", הצהיר שני. "יש פה מערכת של מלוח, חריף, חמוץ, מתוק. למה יש פה מתוק? כי הוא הכניס עגבנייה. עכשיו ברגע שאתה מכניס עגבנייה עם לימון אתה נכנס לבעיה. מכיוון שהעגבנייה היא זאת שנושאת את זכות האיזון של חמוץ ומתוק. ברגע שאתה מוסיף לה ליים - יש סרחוניות קלה של השייטל".

ברודו לא הייתה יכולה שלא להגיב והצהירה: "כל המטבח התאילנדי עכשיו הלך הביתה", ושני אישר: "נכון, כל המטבח התאילנדי סובל מהסירחון הזה". ישראל אהרוני סיכם כמה מהוויכוחים הסוערים של העונה ואמר: "הרגת ירקות, הרגת את צרפת, רק אייל!".