בתחילת החודש עלה ב'רשת 13' פורמט חדש התחום תוכניות המטבח שכבשו את המסך בשנים האחרונות. הפורמט: כמה מהשפים המוכרים והמצליחים בישראל, יובילו את דוקו הריאליטי החדש ובמהלכו הם יתחלפו ביניהם במסעדות, וינהלו אחד לשני את המקום, קצת בדומה לפורמט "אמא מחליפה". עם סיום העונה נראה כי עוגת הרייטינג לא טפחה.

כישלון חרוץ: "שף מתחלף" רשמה שיא שלילי בפרק הבכורה

בכל פרק התחלפו צמד שפים שונה, כל אחד מרקע תרבותי, אקדמי, מקצועי וקולינארי שונה, ואף גישות ניהוליות מנוגדות. השפים השתלטו למשך 24 שעות על המסעדות אחד של השני והובילו שינויים מהפכניים בטריטוריה לא שלהם. בתום 24 שעות כל שף יחליט האם ימשיך ליישם את השינויים של השני. עם סיום שידור העונה, נראה כי "שף מתחלף" קבעה שיר שלילי בצפייה.

פרק הסיום של התוכנית ששודר אמש (שני) קיבל 5 אחוזי רייטינג ו-141 אלפי צופים בלבד, והפסיד בענק ל"הכוכב הבא" שעבר את רף 20 האחוזים היוקרתי כשמקבל 20.9 אחוזי רייטינג ו-541 אלפי צופים. ובכך, "שף מתחלף" סיימה עונה עם ממוצע של 7.6 אחוזים ו-186 אלפי צופים והפכה לתכנית האוכל הנמוכה ביותר מאז פיצול ערוץ 2.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה 14.7 אחוזי רייטינג ו-406 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13" שקיבלה 5.7 אחוזי רייטינג ו-139 אלפי צופים.