הדוקו-פשע "הנערה שבתמונה" טווה את הסיפור המורכב על צעירה שנרצחה, ודבר מותה חושף שלל אמיתות במלאכת מחשבת. למרות התכנים הקשים ביותר, היצירה כבשה את הצופים והגיעה למקום הראשון של הסרטים הנצפים ביותר ב"נטפליקס".

בשיחה עם איריס קול ב-103fm, העיתונאי בן בירון בראודה הביע את דעתו על היצירה המדוברת. "המלצתי את הסרט להרבה אנשים והתגובות התחלקו לחצי וחצי, יש אנשים ששאלו אותי למה עשיתי להם את זה ויש אנשים שאמרו לי 'וואו'", אמר בירון בראודה והוסיף: "זה סרט מטלטל וקשה, אבל גם מותחן ברמה שלא מבינים מאיפה זה בא. זו מן תיבת פנדורה שנפתחת וקשה להפסיק את הצפייה, הסיפור פשוט מרתק".

בהמשך, אמר: "אני חושב שחשוב ומעניין להבין איך הסרט הזה הגיע למקום הראשון, כי אנחנו לפעמים חיים במצב של הדחקה לגבי מה שקורה מסביבנו. אפשר להגיד שמדובר בסרט באיזה משוגע אחד באמריקה, אבל אני חובש שזה מעורר בכל אחד ואחת מאיתנו את החשש על מה שקורה גם מסביבנו ביום יום. לכן, אולי 'הנערה שבתמונה' הפך ללהיט".

"הרבה מאוד פעמים אנו שומעים שיש ב'נטפליקס' המון תכנים, אבל שום דבר לא באמת טוב. אז אם מישהו מחפש משהו טוב, אני חושב שהסרט הזה מרתק - אבל לא לילדים", הבהיר העיתונאי.

עוד אמר כי "הסרט לא סגור לגמרי ושמעתי שגם העשייה שלו לא הייתה פשוטה. הבמאית באה עם הרבה ניסיון, אבל נתקלה בהרבה מאוד קשיים. לא קל לגרום לאנשים לדבר, כי הם לא יוצאים טוב מכל הסיפור הזה. לגרום להם לענות לכל השאלות, היה קשה מאוד. לכל אחד הסיפור הזה מדליק טריגר אחר. אותי זה פגש במקום שבו שאנו מתייחסים לאנשים שנמצאים במצוקה".

עזר בהכנת הכתבה: דוד זבולוני