חתונה ממבט ראשון (הסוס המנצח של קשת) הגיעה לסיומה של עוד עונה, ובמקום לתת לנו קצת זמן להתגעגע הם בחרו לסחוט את הלימון עד הסוף – ואז גם לגרד את הקליפה.

יחידים יחידים (וגם קצת זוגות) נכנסו משתתפי חתונמי לדורותיהם אל כנס המחזור של התוכנית. כאשר בין הנוכחים פרצופים מוכרים יותר או פחות, וגם כאלו שכבר הספקנו לשכוח, להיזכר בהם במדורי הרכילות, ואז לשכוח פעם נוספת.

"כמה זוגות התחתנו מאז התוכנית?", נשאל בחלל. "רק הגר וניר", "לא, לא אחד עם השני", "אה הרבה" – וזה חברים, פשוט אומר הכל. חתונמי בעיקר הוכיחה לנו שכל מה שצריך כדי למצוא אהבה, זה להגיע לתוכנית, לדגמן זוגיות כושלת מול כל המדינה – ואז לצאת החוצה ולמצוא בן/בת זוג לחיים בטינדר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מפגש איחוד חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
מפגש איחוד חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

ובהתאם להיותו מפגש ה-זוגות של כל הזמנים, גם כאן הקרינג' היה בלתי נמנע, ובעיקר קיבלנו מנה גדושה של רווקים שמייחלים לאהבה אל מול מוצאי זוגיות שהשוויצו בזוגיות החדשה והנוצצת. 

אה, וכמובן את אריק (שלמרות שכבר הספיק לצאת עם אמא של בן) עדיין לא התגבר על הכניסה לחופה של דובי – "היא נכנס לחופה ולא הסתכלה עליי, אתה יודע איזה פוגע זה?". (אריק, אנחנו יודעים, עכשיו הזמן לכתוב את זה בפתק להכניס לבקבוק ולזרוק לים בלי לדבר על זה יותר לעולם, תודה).

ואז כמובן היה לנו את המפגש הקריר של מנו וניצן (שאם לא היה מספיק מביך, אז היא גם התקילה אותו עם תאריך היום הולדת שלה), הפלאשבקים המיותרים של בן ומנור (לא נהנו בזמן אמת וגם לא עכשיו), והאיחוד המביך אף יותר של בן ומעיין (צריך באמת להוסיף פה משהו?).

ובין הזוגות החלוצים של הפורמט בישראל שכבר מזמן הספקנו לשכוח, והזוגות שעדיין נהנים מאור הזרקורים והביקורת הציבורית – המנצחים של המפגש היו כמצופה ובאופן חד משמעי, ניר והגר (סליחה ליאור וקטיה). הספיקו לנו הפלאשבקים מתחילת דרכם רק כדי להבין איזה הישג להיות איפה שהם היום.