העיתונאית, גאולה אבן-סער, הודיעה הבוקר (ראשון) על התפטרותה מכאן 11. בחשבון הטוויטר שלה כתבה אבן-סער: "תמיד האמנתי בשידור הציבורי ובמשך 30 שנה שמרתי לו אמונים תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מקצועיות למען הצופים. למרבה הצער, לא ניתנה לי האפשרות המקצועית הראויה להמשיך ולעשות זאת. כל אשה היא לא רק הגבר שהיא נשואה לו. שבוע טוב עם התחלות חדשות". 

גדעון סער מאשים: "מנסים לסתום לאשתי את הפה כדי לפגוע בי"

מכאן נמסר : "קיבלנו הבוקר בצער את התפטורתה של גאולה אבן-סער מהמגישות הבכירות, המקצועיות והטובות ביותר בתקשורת הישראלית. הישגיה בשידור הציבורי, איכויות ההגשה וכישוריה כמראיינת אפיינו אותה לאורך כל דרכה כאן, וברשות השידור. תרומתה לתאגיד השידור מאז הקמתו היתה רבה, יחודית ומשמעותית  והיא היוותה חלק בלתי נפרד ממשפחת כאן. מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך, בכל אשר תבחר". 

כזכור, בתאגיד השידור כאן החליטו שלא לאפשר לסער להגיש את תכניתה "השבוע", זאת על רקע בדיקת סוגיית תפקידה על רקע מערכת הבחירות הקרבה והעובדה שהיא נשואה לשר גדעון סער, שמפלגתו תיקח בה חלק. בעקבות כך, שיגרה אשת התקשורת מכתב מחאה

מ'כאן חדשות' נמסר: "גאולה אבן סער היא אחת המגישות המקצועיות והמוכשרות בישראל. עם זאת, אנו מחויבים לאמון הציבור ולכללי אתיקה מקצועית וסבורים כי בתקופת בחירות עולה בעיה אתית שגאולה אבן סער תמשיך להגיש מהדורת חדשות מרכזית ביום שישי. עמדה זאת באה לידי ביטוי גם בוועדת האתיקה של התאגיד שהיא גוף עצמאי ובלתי תלוי".

אבן-סער הצטרפה בשנת 1993 לערוץ הראשון והגישה יחד עם דניאל פאר את התוכנית "בוקר טוב ישראל", ב-2016 הצטרפה אבן לתאגיד השידור הציבורי. בדצמבר 2019 הודיעה על פרישה זמנית מהגשה בטלוויזיה בעקבות התמודדות גדעון סער לראשות הליכוד. בפברואר 2021 יצאה לחופשה ללא תשלום מהתאגיד, לאור הקרבה לבחירות לכנסת העשרים וארבע.