במהלך סוף השבוע פרשה חדשה מבית "האח הגדול" זעזעה רבים מהצופים, היה זה כמובן התיעוד של מתמודד האח הגדול נתנאל רודניצקי, כשהוא מצדיע במועל יד, זאת לאחר שראה את דיאן מסירה שפם. האירוע עורר סערה ברשתות החברתיות, ודרישה לתגובה חריפה מהפקת התוכנית, שכן במקרי עבר דומים בעולם, הוחלט על הדחתו של המתמודד שביצע מעשה דומה. לצד ההצדעה, הוא אף אמר לדיאן "תעשי ככה עכשיו, הייל היטלר". 

האח הגדול: בין כל הדרמות והבלאגן, שני דיירים הוכיחו שאפשר גם אחרת

בעקבות סערת מועל היד: "האח הגדול" הביס את מפגש כל הזוגות של "חתונמי"

בעקבות האירועים הוחלט בהפקת "האח הגדול" שלא להדיח את המתמודד ולהודיע כי "שגרת הבית תקטע, ויתקיים דיון מעמיק בנושא עם הדיירים בהובלת אורנה בן דור - יוצרת קולנוע וטלויזיה, בת לניצולי שואה, במאית הסרט "בגלל המלחמה ההיא", אשר עוסקת רבות בנושא השואה ביצירותיה". 

דידי הררי לא נשאר אדיש לאירוע זה, והתייחס לכך היום (חמישי) בפתיחת תוכניתו ב-103FM: "הכי מכוער בישראל זו כנראה ההתנהגות של כמה מדיירי האח הגדול", אמר הררי, ותהה: "הכול כבר נאמר עליהם במהלך סוף השבוע, ועל ההפקה שבשם הרייטינג מוכנה להמציא כל תירוץ וסיפור אחר על למה משאירים אותם בבית של האח הגדול ולא מעיפים אותם לבית שלהם. בפורטוגל העיפו מיידית אדם שהצדיע במועל יד". 

"אצלנו במדינת היהודים, אלו שסבלו הכי הרבה, נוקטים בגישה שונה", הוסיף הררי. "'גישה מכילה' גישה של 'תביאו לי עוד קצת מהגועל הזה, זה מביא לי רייטינג ועושה לי דיבור'". 

"הכי מעיס אותי ועצוב לי, זה שאצל אנשים מחונכים טיפה, או אנשים שמבינים את עוצמת השואה לעם היהודי, אין מצב שהיו מוציאים הצדעה כזו אפילו בצחוק", הוסיף המגיש. "זה לא בילקוט ההתנהגות שלנו בכלל, זו מין תנועה לא קיימת בכלל, ועצם העובדה שעשו את זה - משהו לוקה מאוד בחסר בחיים שלהם", תקף הררי.