עם בואה של העונה החדשה של תוכנית המוזיקה "הכוכב הבא", אשר משודרת ב"קשת 12", הגיעו גם הפתעות רבות. ביניהן, אליאור זנדני, בנו של אמנון זנדני המוכר כסוכנו של הזמר המוערך והמצליח משה פרץ. זנדני הצעיר לא בזבז זמן, וחבק את הסינגל החדש שלו "כנפיים". איריס קול שוחחה ב-103FM עם האב והבן למשפחת זנדני, והם סיפרו על הדרך המשותפת, בואו של השיר ועל הקשר הייחודי עם פרץ.

בפתח השיחה, שיתף אליאור על התחושות במהלך האודישן לתוכנית, ואחריו: "היה מאוד מרגש, הייתי לחוץ, אבל זה לחץ של התרגשות. אפילו עברה בי צמרמורת. התגובות הכי כיפיות בעולם, הטלפון שלי התפוצץ. אני עונה לכולם, כל תגובה מחממת לי את הלב".

אמנון, אביו של אליאור, הציג את ההתרגשות מנקודת מבטו: "בתור אבא, אין התרגשות כזו. אני הרבה שנים בתחום, מנהל אמן שהוא מהשורה הראשון, מכיר את כל הפלטפורמות, מה שקשור לאבא זה כבר סיפור אחר לגמרי, יש פה משמעות שאי אפשר לתאר אותה. כל ההיכרות הזאת הופכת להיות משהו שאני לא מכיר, זו התחושה. הוא שר ואני בקושי נושם מרוב ההתרגשות, אבל אין מה לעשות זו תגובה טבעית".

עוד חשף זנדני האב כי "אני מאוד מופתע ממנו, בכלל שהוא הגיע למקום הזה, כי אני לא חשבתי שהוא באמת יכנס למקום הזה של מוזיקה. תמיד הוא אהב לשיר אבל לא למקום של להתפרסם ולקחת את זה הכי ברצינות שיש. הכול מתחיל ממנו, אם הוא כל כך ירצה אז זה יקרה. עשיתי משהו כדי שהוא לא יכנס לעולם, אבל אחרי שהבנתי, ראיתי וקיבלתי את כל המחמאות עליו מכל מיני אנשים, אמרתי 'אולי זה משהו שאסור לי לעצור אותו'".

אליאור חיזק את דבריי אביו, ונזכר ברגע בו ירד מהבמה וראה את אביו: "ראיתי אותו משוחרר והבנתי שהוא היה יותר לחוץ ממני. אני לא עיכלתי את הסיטואציה שהייתי בה, אבל הוא ראה את כל הבמה, הוא קיבל את הכול".

במשך שנים רבות אמנון זנדני מנהל ביד רמה את הקריירה המצליחה של משה פרץ, דבר אשר הוביל בטבעיות ליצירת קשר גם עם אליאור. "משה איתי בכל צעד שאני עושה", הודה זנדני הצעיר, "ברור שהוא ראה את זה, דיברנו על זה והוא התרגש בשבילי. הוא כמו אחי הגדול שבחיים לא היה לי. הוא נותן את הביקורת שצריך, מתי שצריך. אני שמח שיש לי בן אדם כזה בחיים שלי".

בעקבות היותו של אמנון מנהל עם ניסיון רב אשר לעומתו אליאור עוד בצעדיו הראשונים במוזיקה, תהתה איריס קול כיצד יתמודדו עם המחלוקות שצפויות להיווצר ביניהם. אמנון השיב כי "הוא צריך להרגיש את זה כי הוא הזמר והוא מוציא את זה החוצה. אני אומר לו את מה שאני חושב, עושים על השיר סקיצה ואז מבינים איך מרגישים. אני לא אתעקש אם הוא ממש ישלול, הוא צריך להביא את זה מהמקום שלו, אבל לפעמים יש את הדברים שאני עם הזמן שומע ומבין, אז אני באמת מתעקש שזה יקרה".

בסיום השיחה, התייחס אליאור לשירו החדש - 'כנפיים': "אני ואבא חיפשנו הרבה זמן שיר אהבה, שמראה על משהו טוב, לאו דווקא עצב, לב שנשבר. חיפשתי משהו אופטימי, ואז הגיעה אלינו הסקיצה. אני ואבא התחברנו לשיר בצורה מטורפת, הלכנו לאולפן, הבנתי שזה שיר מרגש. הכול קרה מהר וטבעי, השמענו את השיר למשה, הוא אהב והחלטנו שאנחנו מוציאים את השיר הזה".

עזרה בהכנת כתבה: שני רומנו