העונה החדשה והתשיעית במספר של "הכוכב הבא", "בקשת 12", עם פאנל השופטים שכולל את אסף אמדורסקי, קרן פלס, נינט, שירי מימון ואיתי לוי, הביאה אליה לא מעט מקורבים לאנשים מפורסמים, ביניהם אליאב זוהר - בנו של מיקי זוהר, אליאור זנדני, בנו של אמנון זנדני - הסוכן של משה פרץ, וים גרוניך, בתו של שלמה גרוניך. אמש מתמודד חדש ומסקרן במיוחד הגיע לריאליטי השירה. 

אחרי ההצלחה ב"כוכב הבא": בנו של ח"כ מיקי זוהר במהלך מפתיע

"תעלומה מאוד חריגה": "הבן של משה פרץ" מגיע ל"כוכב הבא"

 לאודישן ששודר אתמול הגיע מי שנושא בגאון את התואר "ההוא מהסטורי של עומר אדם". "אני חבר של עומר אדם, חבר טוב. הוא הזמר הכי גדול בארץ", סיפר המתמודד שלום סבג. "הוא העלה אותי במיאמי לשיר איתו. בקהל עפו על זה. הבמה של עומר אדם, זה כאילו, אין יותר טופ מזה. אני לא אשכח את זה בחיים", הוסיף. 

''ההוא מהסטורי של עומר אדם'' (צילום: באדיבות קשת 12)
''ההוא מהסטורי של עומר אדם'' (צילום: באדיבות קשת 12)

מוקדם יותר באותו ערב, "קשת 12" הודיעה כי עומר אדם עצמו ייקח חלק בעונה הנוכחית, בספיישל אשר יתפרס על שתי תוכניות, במסגרתו המתמודדים יבצעו את שיריו של אדם והוא ילווה את המתמודדים בבחירת השירים. נראה שכמו כל דבר שבו נוגע אדם, גם סבג הפך לזהב, וקיבל 4 כחולים ו-72 אחוזים בסך הכול. הפרק בו הופיע חברו של אדם, הפך לפרק הנצפה ביותר מאז השקת העונה וגרף 21 אחוזי רייטינג ו-520 אלפי צופים.

בערוץ המתחרה, צופית גרנט חזרה אמש למסך של "רשת 13", בעונה חדשה של "ללא גבולות", שנפתחה, בפרק על המקום הנפיץ בישראל, הר הבית, שם היא מכירה את כל צדדי המחלוקת מכל זויות העימות. קשה להשוות בין תוכנית ריאליטי בהפקת ענת מבית "קשת 12" לתוכנית הפשוטה יחסת של גרנט, אך בכל זאת, נראה כי בזכיינית ציפו לנתון מרשים יותר מ-7.1 אחוזים ו-163 אלפי צופים. "בלי פאניקה", תוכניתם של גורי אלפי ולוסי איוב ב"כאן 11" סיכמה את הערב עם 3.5 אחוזי צפייה בלבד ו-77 אלפי צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה  13.4 אחוזי רייטינג ו-335 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13"  שקיבלה 9.5 אחוזי רייטינג ו-228 אלפי צופים, בעוד שמהדורת החדשות של "כאן 11" קיבלה 3.9 אחוזים ו-85 אלפי צופים.