כשדיאן ונתנאל היו צמד, אוטומטית כל מה ששיגר נתנאל לחלל הבית התפרש באור שלילי, הוא איבד את עמוד השדרה שלו, גם פרצי הכעס והזעם שלו היו קשים לצפייה, וגרמו לצופים לתהות מדוע הוא מקבל רק אזהרות ולא מוטס מהבית לאלתר. גם כשעמד עם עיניים דומעות וסיפר על האישיו שלו עם אוכל, לא חשתי כלפיו שום אמפתיה, זה נראה מגוחך ולא אמין.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אבל עכשיו, מפתיע ככל שיהיה, תפנית בעלילה, מרגע שדיאן כבר לא צמודה לישבנו, נתנאל כבר לא צל, יש לו אישיות משל עצמו, וגם כשעל פניו בפרק אמש אפשר היה להעביר עליו טונות של ביקורות על התנהגותו האלימה, וחסרת הרגישות, הצלחתי להבין כל צעד שלו, ואפילו לגלות הזדהות ולהסכים עם מהלכיו.

כשהזדעק על הקולה של קאזם, וכינס לעצמו בתמורה את כל העוף שבמקרר, מודה שהבנתי את נתנאל ואת פרץ הזעם ההגיוני שלו. כי קאזם מתחילת העונה חושב שהבית של אמא שלו, והוא יחליט מה שלו ומה של האחרים, מתי לשבור משימה ומתי לא, והגיע הזמן שמישהו יעמיד את הילד המפונק והמעצבן הזה במקומו, שעטוף מכל עבר על ידי קבוצת הדיירים שהפכה לחבורה מאוחדת שכזאת.

גם סצנת האלימות בה נתנאל איבד את זה והעביר הילוך לפיזיות והשתמש בגופו, כדי להוכיח את דבריו ולשתות מבקבוק הקולה, הבנתי אותו, ואני מגנה אלימות בתוקף, אבל אפשר להבין מה גרם לו להתפרץ.

אלא שאז בחדר האח, כשקאזם ונתנאל נקראו לגזר הדין של האח הגדול, נראה נתנאל כמו ילד קטן, מפוחד ומבויש מפני מוצא פיו של האח, ולרגע חזר להיות אותו נתנאל חסר עמוד שדרה, כמו שהיה לצידה של דיאן. נראה כי נתנאל אוהב מרות, כוח ושליטה, עד כדי כך שכמו רכיכה ביקש סליחה מקאזם, שסירב לקבל אותה והזיל דמעה כי האח רדה בו. אוי אוי אוי.

היה גם את תקרית טליה היפה, משה הדחוי ושרין שלא יודעת מה היא רוצה. נתנאל ידע לקרוא היטב את המפה וניתח את תקרית שרין והתפרצות הבכי הבלתי מוסבר שלה, והסביר ששרין בסך הכל בוכה מקנאה, כי משה רקד עם טליה היפה.

לירן נפעמה מאיך העז להקטין את שרין, ולהשוות אותה לטליה היפה, כשלמען האמת הוא לא זה שעשה זאת, אלא שרין עשתה זאת לעצמה, והוא בסך הכל אמר מה שראו עיניו ומה שראו עיני הצופה.

אלא שנתנאל עשה טעות אחת איומה, כזאת איומה שהוא עוד לא מבין איזה מחיר הוא יישלם עבורה, הוא קרא לטליה יפה. עכשיו תעשו פאוז מבית האח הגדול וזום אין לעיניים הגדולות של דיאן שצופה בו על המסך. הזעם שמציף אותה, איך העז לקרוא לאישה אחרת יפה, ועוד לטליה, פיפייייי, זה לא קרה.

וכדאי ורצוי שהאח הגדול ישלח פסיכולוג לשיחה אישית עם שרין, גם קצת כדורים לא יזיקו לאיזון הנפש שאיבד את דרכה, כי כבר כמה פרקים הגברת משתוללות באמוק בלי סיבה מוצדקת בחדר האח הגדול, ואני בטוחה שאם משה היה צופה בשרין ככה בחדר האח הגדול, לפני שנכנס לבית וחלם עליה שתהיה לו לאישה, הוא היה חוזר בו מרצונו לכבוש את ליבה, כי זה מאד לא פוטוגני ולא חינני לצפייה, לראות אישה מאבדת את שפיותה.

ומה עם שחף? מיסטר שחף, בין הדיירים היחידים בבית שראוי לקבל זמן מסך, זה הישראלי היפה על כל צדדיו, מבחוץ ומבפנים. הלו... האח הגדול תתעורר שם בחדר העריכה, תיתן לנו עוד משחף. הגיע הזמן שאנשים חכמים ובעלי ערכים טובים, יזכו לקבל ספוט באח הגדול ואולי גם יזכו במיליון, ולא רק מי שצועק יותר חזק בברבריות.