כמה זמן חיכיתי שאהיה מוזמנת לחתונה בלי לנסוע אליה, בלי לחפש בנרות בגדים חגיגיים, ובעיקר בלי לשים צ'ק. אתמול זה קרה, בטיימינג מדהים של ט"ו באב וממש מול השקיעה, כשקטיה אברבוך וליאור אורן, הזוג הדביק והצמוד ביותר בחתונה ממבט ראשון עלי אדמות, החליט להתחתן שוב, הפעם על אמת. 

רובנו היינו סקפטיים לגבי השניים האלה. אם אודה על האמת, גבר שמסכים להתעורר עם זוגתו בחמש לפנות בוקר לפני שהיא יוצאת לעבודה, ולשבת איתה על קפה ובייגל בחושך מוחלט, מה שנקרא – פה חשדתי. כל זה היה נשמע טוב מדי, אוהב מדי ובעיקר מוקדם מדי, ובואו לא נשכח שכבר ביום השני להיכרותם, זוג היונים הזה דיבר על רבנות ושמות משפחה. שיחות ברומו של עולם. 

אבל היום לא התכנסנו לדון בסימני השאלה שלנו שנמוגו מזמן, אלא על האירוע המסוקר ביותר בתקופה האחרונה, שאיגד בתוכו ערימות של מוזמנים נוצצים ורייטינג במשקל. לפני שידור החופה צפינו בהכנות של כל אחד מהצדדים, החליפה, השמלה, הנעליים, והכל בשקט מוחלט כדי שאף אחד לא יידע את סוד אהבתם. המעמד מחייב. אחרי מפגש אימהות קצר ברחבה עם אילנית לוי שסיקרה את האירוע מקרוב וגרמה לכולנו לקנא, החל הרגע החשוב ביותר. חופה אמיתית. כמעט שכחתי את  350 האורחים, הצלמים של 'קשת 12' ועשרות אלפי צופים שהתגודדו להם מול הטלוויזיות, אבל מי סופר. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אני חייבת להודות שכמה שהרמתי גבה, או ארבע, על המהירות המופרזת בקשר המתגבש, קטיה וליאור נראים מאוהבים מאי פעם. וזה משהו שניתן לראות למרחקים. כפי שוודאי צפיתם החופה לא הותירה הרבה עיניים יבשות, המילים שלהם אחת לשנייה נגעו בבטן הרכה של כל מחפשי אהבה וגם של אלה שמצאו, והכל היה אמיתי מאי פעם. כאילו השניים הללו לעולם לא היו זרים, ובטח שלא נפגשו בפעם הראשונה בחתונה של עצמם. 

באותה נשימה עצורה של ההתרגשות מהזוג הצעיר, אי אפשר שלא להודות למי שעשו היסטוריה בעצמם – הפסיכולוגים האהובים עלינו כל כך, שאני כבר מתגעגעת אליהם. כנראה שמשהו בקומבינציה של דני פרידלנדר, יעל דורון ומעיין בוימן־משיטה פיצח את השיטה, ולא רק שהוביל לשלושה זוגות שעדיין חיים ביחד מעונה אחת, אלא שניים כמו קטיה וליאור, שעשו זאת בענק. ברכות, ניצחתם את הסטטיסטיקה, אנחנו שלכם לעד.

אורחי הכבוד. דני פרידלנדר ויעל דורון (צילום: צילום מסך קשת 12)
אורחי הכבוד. דני פרידלנדר ויעל דורון (צילום: צילום מסך קשת 12)

ומה נאחל לקטיה וליאור החמודים? אני מודה שאני ברגשות מעורבים, כי החתונה מצד אחד נתנה את יריית הפתיחה לחיים המאושרים שלהם יחדיו, ומצד שני – זה בערך הזמן להיפרד מ'חתונה ממבט ראשון 5', ולהניח למתמודדים לחזור להיות אנונימיים, אלא אם כן הם רוצים להישאר איתנו בתודעה רק עוד קצת.  

העונה הזו עלתה על כל הציפיות, לפחות בעיניי. היא החזירה קצת אמון באהבה נאיבית ויפה בלי שביב של ציניות, הייתה הרבה יותר מגוונת מהעונות הקודמות, ובעיקר הזכירה לנו את הדבר הכי חשוב – אפשר למצוא אהבה גם איפה שהכי לא מחפשים. קטיה, ליאור, לכם אני מאחלת בהמון אהבה שתעופו על הביחד שלכם, תשמרו על מנהג הקפה בחמש בבוקר, תצחקו, תהנו מהדברים הקטנים, ואל תחשבו עלינו, אנחנו ננסה להתגבר על היום שאחרי חתונמי. אפטר ט"ו באב שמח, הגלידה במקפיא.