החברים נפרדים מרוני דניאל: הערב (שלישי) אחרי הכוכב הבא בקשת 12, "רוני": סיפור חייו האישי והמקצועי של רוני דניאל ז"ל במילותיו שלו.  סרט דוקו חדש, שביימה ציפי ביידר, יגולל את סיפורו של רוני דניאל ז"ל באמצעות חומרי ארכיון, תמונות וראיונות אישיים עם האנשים שהיו הכי קרובים אליו. 

בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" אומרת יונית לוי: "רוני הוא איש כזה שאתה מיד אוהב אותו, יש שם כמויות של כריזמה שמספיקות ל-5 אנשים. זה לא קשה לאהוב אותו מיד". יואב לימור מוסיף: "מה שיש בחוץ ומה שהיה בפנים היה אחד לאחד זהה. רוני היה בן אדם, הוא אהב אנשים ואנשים אהבו אותו".

העיתונאי רוני דניאל הלך לעולמו בגיל 73 לאחר שלקה בדום לבהסרט יציג בין השאר ילדותו בעיראק, העלייה לארץ ביחד עם אמו ואחותו לקיבוץ מעוז חיים, אביו שנותר מאחור, השנים ככתב צבאי בקול ישראל והדיווח על כיבוש החרמון, השנים ככתב צבאי ב"חדשות 12" בעודו משרת כמג"ד במילואים, הביקורת שנשמעה כלפיו לאורך הקריירה, החברות עם אריק איינשטיין והסיבה שבגללה התלבט אם להמשיך לחיות. בין המשתתפים בסרט: יונית לוי, יואב לימור, אלון בן דוד, רזי ברקאי, כרמלה מנשה, ברהנו טגניה, אבי וייס ואחרים.